תלמידי תיכון עתיד באר שבע עיצבו מחדש את מדבקת היזכור  

המדבקות החדשות יודפסו ויחולקו בטקסים ממלכתיים שיתקיימו בימי ראשון ושני הקרובים בבאר שבע
אחרי 76 שנה: עיצוב חדש למדבקת יזכור המיתולוגית
יוזמה של תלמידי תיכון עתיד באר-שבע בראשות מנהל ביה”ס מאיר אבן שימול, מביאה עיצוב חדש של מדבקת דם המכבים המוכרת לדש הבגד. המדבקות החדשות יחולקו ויכנסו לשימוש בטקסים הממלכתיים.
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה תשפ”ד מצוין תוך כדי המלחמה הארוכה ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל שנפתחה במתקפת ה-7.10 האכזרית ותוך כדי המתנה מורטת עצבים לשובם של החטופים והחטופות.
במטרה לקשור בין עתיד והווה בטקסי יום הזיכרון, יחולקו השנה מדבקות בעיצוב חדש שיצרו תלמידי תיכון עתיד באר-שבע המשלבת את סמל ההזדהות עם החטופות והחטופים המוחזקים בימים אלה ברצועת עזה.
פרח דם המכבים, שהפך לסמל הבולט של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, עוצב לראשונה בידי מרים טרופ ביום הזיכרון תש”י (1950) לפוסטר, מאז הפך לבול דואר, סיכת “סמל הנכה” ושימש בטקסים ממלכתיים כאות הזדהות וזיכרון.
על עבר מפואר זה הוסיפו תלמידי תיכון עתיד באר-שבע השנה את סמל ההזדהות עם החטופים, מצב שבו טרם היינו כחברה ישראלית, בו נוסף לזיכרון הנופלים והנפגעים- זיכרון החטופים והתמיכה בבני משפחותיהם.
המדבקות החדשות יודפסו ויחולקו בטקסים ממלכתיים שיתקיימו בימי ראשון ושני הקרובים, בהם בטקס הממלכתי בבאר שבע במעמד ראש העיר רוביק דנילוביץ’ ושרים נוספים.
תלמידי התיכון, שעיצבו את המדבקה החדשה ישתתפו גם הם בטקס, לאחר שנבחרו בידי עיריית באר-שבע להניח 500 זרי פרחים על קברי החללים בחלקה הצבאית בעיר.
מאיר אבן שימול, מנהל תיכון עתיד באר-שבע: “יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הוא יום קדוש בלוח השנה הישראלי. בעקבות אירועי שבעה באוקטובר והמלחמה המתמשכת החלטנו, יחד עם התלמידים במסגרת החינוך היוצר, לעצב מדבקות רלוונטיות למצב הנוכחי עם גרפיקה מיוחדת המשלבת גם יונת שלום, גם את סמל צה”ל וגם את הלוגו הצהוב של מטה משפחות החטופים, שעדיין ממתינים ליקיריהם הנמצאים בעזה. אני רוצה להודות לתלמידים המוכשרים והיצירתיים ולעיריית באר-שבע שבחרה בנו להניח את הזרים למאות החללים”.
◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ עתיד באר-שבע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן