news08.net/ads.txt

תלמיד כיתה ד’ תקף מנהלת בבית ספר באילת

מנהלת בית הספר “אלמוג” בעיר הדרומית הותקפה אמש על ידי תלמיד כיתה ד’, שלומד במסגרת החינוך המיוחד. ניידת משטרה הגיעה למקום, אלא שלדברי משטרת מרחב אילת, המנהלת, מולי ניר – שאף נפצעה בתקרית, החליטה שלא להגיש תלונה נגד התלמיד התוקף.

 

כפי שפורסם ב-ynet, מתברר כי תלמיד אחר תקף לאחרונה שתי מורות אחרות בבית הספר במהלך ההפסקות. אחת מהן נפצעה ויצאה לחופשת מחלה של שבוע וחצי. במקרה אחר, התלמיד התפרע, זרק שולחנות והפך שולחן לנגד עיניהם של תלמידי הכיתה המבוהלים. במקרים אלה – בניגוד למה שאירע הבוקר, כלל לא הוזמנה ניידת.

יו”ר סניף הסתדרות המורים באילת, סיגל מלכה, ציינה כי “לאור מקרה האלימות, מחר יוקדשו השעתיים הראשונות של הלימודים לנושא האלימות. צוות בית הספר והמנהלת מקצועיים ומתמודדים עם האתגרים המורכבים שהמערכת מזמנת להם ואנו מגבים אותם על המאמצים הרבים. הסתדרות המורים מגנה כל גילוי של אלימות וקוראת למשרד החינוך להתאים את חוזר מנכ”ל למציאות, כך שיוכל להעניק כלים אמיתיים ורלוונטיים לעובדי הוראה, שיוכלו להתמודד עם התופעה המתרחבת”.
ממשטרת מרחב אילת נמסר בתגובה: “ניידת הגיעה למקום, פגשה את מנהלת בית הספר שמסרה כי הקטין בן ה-9 הוא תלמיד חינוך מיוחד, כי השתולל בחוץ והוריו אספו אותו. המנהלת החליטה לא להגיש תלונה”.
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: “המשרד מתייחס בחומרה רבה לאירועי אלימות והוא מוביל מדיניות ברורה של אפס סובלנות כלפי דפוסי התנהגות פסולים אלה. במהלך השבוע האחרון הוא פרסם חלקים ראשונים מתוכנית העבודה למיגור האלימות. התוכנית כוללת שורה של פעולות שנועדו לתת מענה ראשוני לרצף אירועי האלימות, כאשר בימים אלה הוא מגבש את המשכה של התכנית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן