news08.net/ads.txt

תמונת מצב | נתוני נגיף הקורונה: עלייה במספר החולים במצב קשה, 42 נפטרים נוספים ביממה; וגם: ה-FDA ממליץ על החיסון ה-3

תמונת מצב עדכנית של נתוני הקורונה: 84527 חולים פעילים. 4863 חולים חדשים, 89,610 נבדקים לגילוי הנגיף; 717 חולים קשה (58 ביממה האחרונה), 195מונשמים, 7507 נפטרים (42 ביממה האחרונה).

ישראל חצתה את רף 3 מיליון המתחסנים במנה השלישית

נכון להיום 3,031,423 ישראלים קיבלו את הבוסטר. 5,574,359 מתחסנים מנה שנייה ו- 6,061,244 מתחסנים מנה ראשונה. משרד הבריאות קורא לכל מי שזכאי ולא עשה כן – לצאת ולהתחסן. החיסון הוכח כאמצעי היעיל ביותר במאבק בנגיף הקורונה, והוא זמין לכולם וכל מי שמתחסן מגן על עצמו, על משפחתו ועל סביבתו. חיסון ראשון, שני או שלישי – צאו להתחסן!

משרד הבריאות: ה-FDA הולך בעקבות ישראל, ממליץ על חיסון שלישי ואף מרחיב אותו בשלב הראשון לקבוצה גדולה יותר מזו שהתחלנו איתה בישראל

בדיון המקצועי שנערך בשאלת מתן מנת החיסון השלישית, הצגנו נתונים מחקריים על דעיכת החיסון והחזרה למוגנות לאחר חיסון שלישי. בתום הדיון, החליט ה- FDA להמליץ על תחילת מבצע החיסון השלישי לקבוצה רחבה אף יותר מזו שהתחלנו איתה בישראל: אמריקאים בגילאי 65+ וכן הנמצאים בקבוצות סיכון בכל הגילים ולצוותים הרפואיים בכל הגילים. האמריקאים מצטרפים לשורה של מדינות שכבר מעניקות או נערכות להענקת החיסון השלישי ובהן: בריטניה, גרמניה, צרפת, פינלנד, ארגנטינה, קנדה, אוסטריה, יוון ועוד.

חשוב לציין כי תמונת התחלואה והחיסונים בארה”ב שונה מזו שבישראל וההחלטה שהתקבלה אמש ב-FDA רלוונטית למתן החיסון השלישי בארה”ב בלבד. ארה”ב נמצאת בפיגור של מספר חודשים אחרי ישראל בדעיכת החיסון, כאשר רבים מאזרחיה כלל לא השלימו חיסון שני. בנקודת הזמן בה ישראל כבר נמצאת, נכון לישראל לחסן את כלל האוכלוסייה מגיל 12 ומעלה במנת הבוסטר. קיים קונצנזוס מדעי ורפואי על חשיבות החיסון ויעילותו. כפי שניצחנו מגיפות בעבר, נוכל לנצח גם את הקורונה – מחלה הפוגעת גם בצעירים ומובילה לתמותה ותחלואה קשה – בזכות התחסנות מלאה ושמירה על הנחיות פשוטות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן