תנובה במהדורה מוגבלת על המוצר הזה

פינוק מתנובה, במהדורה מוגבלת: שוקו YOLO בכוסות אישיות בתוספת שברי עוגיות

מה חדש על המדף?

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מרחיבה את מותג הפינוק YOLO, ומשיקה לראשונה שוקו YOLO בכוסות אישיות לדרך, עם שתי תוספות של שברי עוגיות.

שוקו YOLO של תנובה מגיע בכוסות אישיות, עם מכסה המכיל שברי עוגיות בטעמי שוקולד או קרמל, בשני המקרים מדובר בכמות של 200 מ”ל ו10 ג’ תוספת עוגיות.

לדברי גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית בחטיבת החלב בתנובה: “YOLO הוא אחד המותגים האהובים בישראל, המשלב חלב טרי ושוקולד אמיתי. ניתן למצוא תחת המותג את מעדני השוקולד המפנקים במגוון טעמים, משקאות שוקו עם שוקולד בבקבוק אישי, וטילונים וגלידות במקפיאים. לקראת הקיץ החלטנו לבצע מתיחת מותג  נוספת ולשלב אותו גם בכוסות אישיות לדרך, קטגוריה אשר השקנו לפני כשנה, ולהציע שוקו YOLO בחוויית פינוק חדשה.

המוצר החדש משלב שוקו עם שוקולד בכוס, לצד מכסה עם עוגיות, אותן ניתן למזוג לכוס ולשתות.  לדבריה, “מגמת הפינוק היא אחת ממגמות המזון הבולטות בעשור האחרון, והשקת שוקו YOLO בכוסות אישיות עם עוגיות עונה בדיוק על כך- חווית פינוק חדשה ומושלמת”.

מחיר לפי אתר פרייסז: 4.90-8.50 ש”ח

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן