news08.net/ads.txt

תספורות במחירים חברתיים החל מ-30 ש”ח | תכירו את התלמידים מ”עתיד פלמחים” שפתחו מספרה קהילתית בבאר יעקב

תלמידי תיכון עתיד פלמחים הלומדים במגמת עיצוב שיער, פתחו ביוזמה משותפת שלהם ושל בית הספר – מספרה קהילתית שמספקת תספורות במחירים חברתיים וממוקמת בכניסה לכפר הנוער, יוענה ז’בוטינסקי בבאר יעקב. היוזמה שפועלת בשנים האחרונות, קיבלה לאחרונה רוח גבית לאור עליות המחירים במשק ונותנת מענה מקצועי לכל מי שמעוניין או מעוניינת בתספורת בלי לקרוע את הכיס.

מנהלת התיכון, כוכי שלו משתפת: “היוזמה נולדה בגלל צורך אמיתי של תלמידים שקיבלו פניות מאנשים שאינם משגת וכן במסגרת ההתנדבות שלנו בקהילה והרצון שלנו לספק לתלמידים תעסוקה בשכר לצד התמקצעות.
את המספרה מנהלות יחד עם התלמידים, מורות המגמה שמפקחות על הפעילות מלמעלה והפידבקים שאנחנו מקבלים פשוט מעולים. פתחנו את המספרה בשיתוף רשת עתיד בכניסה לכפר הנוער בבאר יעקב, עם חנייה בשפע ואנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין או מעוניינת להסתפר במחירים חברתיים להגיע אלינו – מגיעים אלינו מראשון לציון, רחובות, באר יעקב, רמל ולוד ואף ממקומות מרוחקים יותר”.

במספרה נותנים שירותי תסרוקות והחלקות במחירים אטרקטיביים ועבודה מקצועית בלווי מורות המגמה כאמור והמחירים חברתיים לחלוטין. תספורת גברים ונוער ב-30 ש”ח, פן ב-30 ש”ח, תספורת אישה + פן ב-60 ש”ח בלבד, תוספת צבע ב-20 ש”ח בלבד והחלקה אורגנית או קראטין ב-300 ש”ח בלבד. תלמידי בית הספר במגמת עיצוב שיער מזמינים את כולם להגיע וליהנות מתספורות מעולות במחיר חברתי – לתיאום תור יש להתקשר להודיה בטל’ 0505708022

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן