תקציב חוויות בגובה 117 מיליון שקלים אושר, יו”ר הדירקטוריון, אמיתי כהן: “ביצענו תהליך מעמיק שבסיומו סגרנו את שנת 2018 באיזון תקציבי, לצד גיבוש תקציב אחראי לשנת 2019”

חברי הדירקטוריון בראשות יו”ר הדירקטוריון, אמיתי כהן, אישרו את תקציב רשת חוויות לשנת 2019, זאת לאחר סגירת מאזן 2018 באיזון תקציבי. התקציב לשנת 2019 מבטא צמיחה של כ-6 אחוז ביחס לשנה שעברה ועומד על סך של 117,479,271 מיליון שקל, כאשר בשנת התקציב הנוכחית, הרשת תרחיב משמעותית את הפעילויות בתחום החברה והקהילה. מדובר בגידול של 18% אחוז בתקציב בתחום זה, אשר יבוא לידי ביטוי בהרחבת פעילויות תרבות ופנאי, הרצאות, מופעים ועוד. גם תחום האוכלוסיות המיוחדות, אשר צמח בכ-30% אשתקד, תחול עלייה של 4% נוספים.

ברשת חוויות מציינים כי השנה מותקנות בכל מעונות “צעדים” מצלמות פיקוח ובקרה, פרויקט שהחל להתממש בשנה שעברה, לצד פתיחת מוקד שירות, אזור אישי באתר הרשת, ביצוע הכשרות לעובדים, וצעדים נוספים שנועדו לשפר את השירות לתושבים ולשמר את רמת השירותים הגבוהה שמציעה הרשת.

אמיתי כהן, חבר מועצת העיר ויו”ר הדירקטוריון: “ביצענו תהליך מעמיק שבסיומו סגרנו את  שנת 2018 באיזון תקציבי, לצד גיבוש תקציב אחראי לשנת 2019, שכלל צעדים להידוק החגורה אולם גם הרחבת חוגים ופעילויות. ברצוני להודות לראש העיר, רחמים מלול על הגיבוי והתמיכה, למ”מ מנכ”ל רשת חוויות, צביקה מדהלה ולחשב הרשת, דני אזולאי כהן, לכל עובדי החברה המסורים ולכל חבריי בדירקטוריון ששותפים לתהליך. עוד בהיותי יו”ר ועדת הכספים של הרשת בקדנציה הקודמת, הצבתי יעד ברור להרחבת הפעילות של חוויות לטובת כלל תושבי העיר והתקציב משקף מדיניות זו”.

“תקציב 2019 של רשת חוויות מהווה בסיס כלכלי יציב לפעילויות”, מסר צביקה מדהלה, מ”מ מנכ”ל הרשת, שציין כי במהלך השנה האחרונה נפתח מבנה מרכז מהות החדש ובעוד כחודש ייפתח מבנה מרכז תנופה החדש: “רשת חוויות תמשיך גם בשנת 2019 לפתח מענים רחבים לכלל האוכלוסיות בעיר, על הצרכים המגוונים הקיימים ובהתאם, תקציב 2019 רושם עלייה של 18 אחוז בפעילויות תרבות, גידול משמעותי בהיקף פעילויות החוגים וגידול של 6 אחוז בהיקף פעילויות הרשת בכלל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן