news08.net/ads.txt

‘תקשורות’ בבעלות יעל שביט נבחר לטפל בתקציב יחסי הציבור והאסטרטגיה של ארגון מגדלי הפירות בישראל

מועצת ארגון מגדלי הפירות בישראל, בחרה במשרד ‘תקשורות’ בבעלות יעל שביט, לטיפול בתחום יחסי הציבור והאסטרטגיה של ארגון מגדלי הפירות בישראל.

ירון בלחסן, מנכ”ל ארגון מגדלי הפירות בישראל, שנכנס לתפקידו לפני כחצי שנה אומר כי בעת זו, בה מתקיים ייבוא פרוע של פירות וירקות מחו”ל, ללא כל הצדקה וגורם לפגיעה חמורה בפרנסת לחקלאי ישראל, על הארגון לקדם מאבק בנושא זה, כמו גם בתחום פערי התיווך, מאבק כולל על קיומה של חקלאות כערך ולטובת ייצור מזון עצמי בישראל. בלחסן אומר, כי משרד יחסי הציבור ‘תקשורות’ נבחר בשל ניסיונו הרב בטיפול בארגונים ומאבקים בענף החקלאות לאורך יותר מעשרים שנה ובעצם היותו נטוע בלב האזורים החקלאיים והבנת מכלול הנושאים הקשורים בענף.

ארגון מגדלי הפירות בישראל, הינו ארגון וולנטרי עצמאי הפועל כאגודה שיתופית. הארגון נוסד בשנת 1936 על ידי המגדלים, בכדי לייצגם במגוון תחומים בהם עוסק הענף. בישראל מעל 5,000 מגדלים, המעבדים 360 אלף דונם של מטעים לסוגיהם, המניבים מעל 600 אלף טון פרי בשנה ומספקים מגוון גדול של פרי איכותי ובריא לשווקי ישראל וכן לייצוא. איכות הפרי הישראלי נחשב לגבוה ביותר ומבוקש בשווקי העולם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן