news08.net/ads.txt

תרבות: “כטוב בעיניהם” – מפגש מוזיקלי ייחודי, מרגש ומצחיק בין אומנים רואים לאומנים עיוורים יתקיים בחוויות שווייץ המדע

טקס הענקת מלגות 2018|רוני באום

מפגש צבעוני, מפתיע ומלא אהבה בין ארבעה אומנים עיוורים לשני מוזיקאים רואים הכולל סיפורים, שירים, התרגשות וצחוק מזווית האי-ראיה יתקיים ב21 במרץ באולם התרבות בחוויות שוויץ.

המופע הערכי מעביר מסר חברתי ודידקטי חשוב, באמצעות המחשת ההנגשה של עולם העיוורים עם זה של הרואים. המופע הינו תוצר של שיתוף פעולה בין מרכז חוויות שוויץ, חברת המועצה ד”ר רוני באום וקבוצת הפעילים “קהילה נגישה” ברחובות.

המופע בהשתתפותם של נילי זיידל (פסנתר ושירה), מאיר ברבי (חליל ושירה), מרגלית טובי (הנחייה וסיפורים), גילה חסיד (ניהול מוזיקלי ושירה), שמוליק דה פילוסוף (תופים) ועוזי רוזנבלט (אקורדיון).

רוני באום, חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות
רוני באום, חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות

חברת המועצה, ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וחברת דירקטוריון חוויות: “מדובר בהופעה איכותית, עם ערך מוסף אמיתי, מעצים וחשוב המלא באופטימיות ותובנות. המופע שם דגש על החוזקות והיכולות שיש באנשים נפלאים עם כל כך הרבה כשרון שטבוע בכל אחת ואחד מהם, מבלי לייחס חשיבות לעובדה כי הם רואים או אינם רואים והמסר כאן הוא החשוב ביותר.

בתוך כך, אבקש להודות לפנינה שטאובר-רכזת תרבות בחוויות שוויץ המדע, לגלית אלבג-רכזת נגישות ברשת ולפעילי קהילה נגישה על עשייה מבורכת שלולא שיתוף הפעולה שלהם, המופע לא היה יוצא אל הפועל”.

כרטיסים יש להשיג במזכירות חוויות שוויץ המדע בטל’ 08-9310700.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן