תתחדשו: משרדים חדשים לשירות הפסיכולוגי החינוכי בקריית אונו

הצוות מונה 23 פסיכולוגים חינוכיים, מתמחים, מומחים ומדריכים שנותנים מענה מקצועי במרבית המסגרות החינוכיות בעיר, בשגרה ובשגרת החירום.

השירות הפסיכולוגי החינוכי בקריית אונו חוגג את כניסתו לשנתו ה-60, עם חנוכת הבית החדש שלו.מבנה מכבד, נעים, מזמין, מאובזר ומאפשר עבודה מקצועית ושירות פסיכולוגי מצוין למשפחות ולצוותים חינוכיים בעיר.

השירות הפסיכולוגי החינוכי הוא מחלקה באגף החינוך. הצוות מונה 23 פסיכולוגים חינוכיים, מתמחים, מומחים ומדריכים שנותנים מענה מקצועי במרבית המסגרות החינוכיות בעיר, בשגרה ובשגרת החירום. המענה ניתן ע”י הפסיכולוגים במסגרות החינוכיות.

הלכה למעשה, עם הגידול של אוכלוסיית קריית אונו ומכאן במספר הפונים לשפ”ח, השיפוץ וההרחבה היו צו השעה. בשיפוץ הוכפלה כמות חדרי הטיפול הפסיכולוגי באמצעות משחק כשירות לילדים הצעירים, שדרוג וארגון מחודש של המשרדים כך שיאפשרו מפגשים טיפוליים וייעוציים להורים ולמתבגרים, כמו כן, התבצע שיפור של האקוסטיקה בחדרים ואיטום טוב יותר כך שיתאפשר יותר שקט בזמן אבחון פסיכולוגי וגם פרטיות בזמן מפגש. חדר הישיבות שודרג לטובת השתלמויות לפסיכולוגים, ליועצות ולאנשי חינוך והמקום התחדש במטבח טיפולי בו ניתן לקיים טיפולים פסיכולוגיים באמצעות בישול בסטינג פרטני וקבוצתי לתלמידים ולאנשי צוות.

טקס החנוכה החגיגי התקיים השבוע במעמד ראש העיר ישראל גל, וממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך רון מלכה.

אירנה בוכמן מנהלת השפ”ח הודתה לכל העוסקים במלאכה ואמרה בטקס: “בתקופה כל כך בלתי נסבלת, מטלטלת, כואבת ועצובה, כשאנחנו חיים מעין חיים כפולים, בבוקר ובערב מול החדשות הכואבות והמדאיגות וביום בשגרת חירום בעבודה – זה לא מובן מאליו להיות כאן ולהגיד – אנחנו מתרגשים ושמחים כי הגשמנו חלום!”

רון מלכה ממלא מקום וסגן ראש העיר המחזיק בתיק החינוך: “כמי שמלווה מקרוב את התהליכים השונים במערכת החינוך העירונית, אני יודע להעריך את חשיבותו העצומה של השפ”ח תמיד וביתר שאת בעת הקשה הזאת. בכל מקום בעיר בו צריך כתף להישען עליה, נמצאים הפסיכולוגים שלנו. תודה לכל העוסקים במלאכת התכנון והביצוע של הפרויקט החשוב הזה. אין לאהבה שאיפה אלא להתגשם”

ישראל גל ראש העיר קריית אונו: “ראינו ואנו רואים את צוותי הפסיכולוגים גם בשגרה וגם בתקופת המלחמה, השירות שאתם נותנים ללא תנאי ועם מוטיבציה אדירה הוא יוצא דופן. אני מאחל לכם בהצלחה בביתכם המחודש ויודע שכל מי שיגיע לכאן יזכה לטיפול מצוין, ראוי ועכשיו גם בתנאים טובים יותר.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איתן אלחדז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן