news08.net/ads.txt

תתכוננו! ב-1 בינואר: וואטסאפ תפסיק לתמוך במיליוני מכשירים

אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם וואטסאפ הודיעה כי היא תפסיק לתמוך בסמארטפונים ישנים החל מ-1 בינואר 2021. מטרת המהלך, כך לפי החברה, הוא להשקיע את מירב המאמצים לשיפור האפליקציה בגרסאות העדכניות של מערכות ההפעלה.

 

אתם כבר תוהים אילו מכשירים יאלצו להיפרד מוואטסאפ. אז ככה – מדובר בדגמי אייפון עם גרסאות ישנות יותר מ-iOS 9 – כלומר, כל דגמי אייפון 4 וקודמיו. כמו כן, האפליקציה לא תתמוך גם במכשירי אנדרואיד עם גרסה ישנה יותר מ-4.0.3 – כמו סמסונג Galaxy S2 או Lg Optimus Black.

זה אומר שמשתמשים שמחזיקים במכשירים לא נתמכים לא יוכלו להוריד את האפליקציה, ליצור חשבון חדש או לאמת חשבון קיים ממכשיר אחר. כדאי לשדרג כבר את המכשיר, או לפחות לגבות את ההיסטוריה שלכם בענן של גוגל כדי שלא תאבדו את כל המידע וההודעות. וואטסאפ, הנמצאת בבעלות פייסבוק, הגיעה בחודש פברואר השנה  ליותר מ-2 מיליארד משתמשים קבועים שמעבירים ביניהם 100 מיליארד הודעות בכל יום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן