news08.net/ads.txt

🚻 בתיה, שלום | בעלי הוא אדם כעסן ורגזן באישיותו, הוא רב עם כולם והיום יותר מתמיד, זה פוגע בבריאותו. האם ניתן לעזור לו?

בתיה שלום, בעלי הוא אדם כעסן ורגזן באישיותו. מאז שהכרתי אותו הוא היה כזה, הוא כועס על “כל העולם”, כועס על דברים קטנים וגדולים כאחד, הוא רב עם כולם והיום יותר מתמיד, זה פוגע בבריאותו. האם ניתן לעזור לו? ואם כן, כיצד?

תשובה

כעס הוא רגש אנושי, טבעי ולגיטימי, הנובע בדרך כלל מתסכול, אכזבה, נחיתות, חוסר אונים ועוד. אדם שכועס באופן קבוע, הוא אדם שזקוק לשליטה מוחלטת, בעל עקרונות וחשיבה נוקשה, הנותן פירוש אחד בלבד לאירוע מסוים ואינו מסוגל להבין ולהכיל את האחר. שורשי הכעס הם בדרך כלל בלתי מודעים, ניתן ללמוד לשלוט ולהתמודד עם הכעס. בעזרת סיוע מקצועי יהיה על בעלך להבין את מקור הכעס שלו, אותו צבר לאורך מספר שנים וללמוד מיומנויות תקשורת ודרכים לפתרון בעיות וקונפליקטים. עליו ללמוד לראות את העולם בגוונים נוספים מגווני השחור-לבן, ולתת פרשנות מגוונת ומורכבת יותר לאירועים בחייו. לא פעם, אחרי התפרצות זעם מגיעים רגשות אשמה וחרטה, הגורמים למתח תמידי ופוגעים גם בבריאות. כעס שנאגר בגוף עלול להחליש את מערכת החיסון ויכול להיות גורם למחלות. חשוב שבעלך יסלח לעצמו ולאחרים, יוקיר את מה שיש לו ויאפשר לעצמו לחיות חיים נטולי כעס לטובת יחסים בין אישיים ובכלל לטובת איכות החיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן