10 מיליון שקלים לתוכניות הכשרה והשמה בענף ההייטק ליוצאי אתיופיה

3 תכניות ייעודיות לאוכלוסיית יוצאי אתיופיה שיכשירו מעל 500 גברים ונשים יוצאי אתיופיה במהלך השנתיים הקרובות ברחבי הארץ

משרד העבודה ורשות החדשנות יממנו תוכניות להכשרה והשמה של יוצאי אתיופיה בענף ההייטק בתקציב כולל של 10 מיליון ₪

במסגרת מסלול 44 קרן ההון האנושי, נבחרו 3 תכניות ייעודיות לאוכ’ יוצאי אתיופיה שיכשירו מעל 500 גברים ונשים יוצאי אתיופיה במהלך השנתיים הקרובות ברחבי הארץ ויספקו מענה לאתגרי כוח האדם בהייטק ולייצוג החסר של יוצאי אתיופיה בענף. הזוכים הינם עמותת בוגרי 8200, טק-קריירה ותכנית בשיתוף אונ’ רייכמן.

ישראל אוזן, מנכ״ל משרד העבודה: “משרד העבודה אמון על שוק התעסוקה בישראל ואנו מחויבים לשילוב מיטבי של אוכלוסיות מגוונות במשרות איכותיות בתוך שוק עבודה משתנה וטכנולוגי. עתידנו תלוי במידה רבה ביכולת של אנשים ממגזרים שונים למצוא עצמם בתפקידים בעלי שכר ופריון גבוהים. אף ששיעורי התעסוקה בקרב יוצאי אתיופיה בישראל גבוהים מהממוצע הכללי, ייצוגם בענף הייטק נמוך באופן משמעותי מהחברה הכללית בישראל, לכן אנו פועלים במגוון כלים וערוצים לקידום ייצוג הולם של יוצאי אתיופיה בתעסוקה איכותית בכלל ענפי המשק וכחלק מכך גם בענף ההייטק, זאת כחלק מביצוע החלטות הממשלה לשילובם של יוצאי אתיופיה בחברה הישראלית.”

דרור בין, מנכ”ל רשות החדשנות: “מדינת ישראל רואה בתעשיית ההייטק את קטר הצמיחה של המשק הישראלי המשלב את כלל המגזרים והאוכלוסיות בחברה הישראלית. מטרתנו להגדיל את היקף המועסקים בקרב יוצאי אתיופיה בהייטק ולייצר עבורם שינוי כלכלי וחברתי כחלק מחיזוק וגיוון בהייטק הישראלי. שילוב מהיר ונכון של בוגרי תכניות אלה יהווה אחד הנדבכים החשובים לצמצום המחסור בכוח אדם טכנולוגי בהייטק בהסתכלות רחבה וארוכת טווח.”

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן