10 שאלות שכדאי לשאול את בעל האולם לפני סגירה

10 שאלות שכדאי לשאול את בעל האולם לפני סגירה

מזל טוב, התחלתם לתכנן את חתונת השנה וזה הרגע להתחיל לבדוק אולמות. מבחר האולמות בארץ הוא רחב מאוד ומה שיעזור לכם להחליט על האולם הטוב ביותר עבורכם הן שאלות מנחות. הכנו במיוחד עבורכם 10 שאלות שכדאי לכם לשאול את בעלי האולמות לפני סגירה.

  1. האם למקום יש רישיון?

אולמות אירועים וגני אירועים צריכים שיהיה להם רישיון כדי לפעול, עם זאת, יש בארץ מתחמים כאלו שאין להם רישיון. הבעיה, שפקחים יכולים להגיע ולסגור את המקום מהיום להיום ואתם עלולים להישאר ללא אולם, גם אם זה יום לפני החתונה. לכן, השאלה הראשונה שכדאי לשאול היא האם יש רישיון לאולם.

  1. כמה אנשים האולם יכול להכיל?

לכל אולם יש מכסת אנשים שהוא יכול להכיל. אתם מעוניינים במקום שיתאים לכמות האנשים שתזמינו לאירוע שלכם. וודאו כמה  אנשים המקום יכול להכיל.

  1. האם יש במקום קייטרינג של האולם?

יש אולמות וגם גני אירועים במרכז שיש להם מטבח משלהם והם מציעים קייטרינג משלהם. חשוב לדעת זאת, שאם במקרה רציתם קייטרינג מסוים אחר, תדעו שלא בטוח שתוכלו להזמין אותו לאולם.

  1. מה כלול במחיר המוצע?

כשמגיעים לסגור אולם או גן אירועים, בסיום הסיור, יציע לכם בעל האולם מחיר מנה. חשוב לוודא מה כלול בתוך המחיר וכמה עולות תוספות נוספות. יש מקומות שמשלמים בהם גם על החלפת מפה מצבע לבן לצבע שחור. לכן, חשוב לדעת את הפירוט, על מה אתם הולכים לשלם.

  1. מה הפתרון של גן האירועים לחתונה בעונות מעבר?

עונות המעבר מאוד מבוקשות עבור חתונות, בעיקר בגלל מזג האוויר הנעים, עם זאת, תמיד קיים הסיכון לגשם. חשוב לבדוק עם בעל גן האירועים שיש פתרון במקרה כזה ויש גם אזור סגור.

  1. האם יש חדר חתן כלה מסודר?

אחד המקומות הכי חשובים ביום החתונה הוא חדר החתן כלה. זה המקום שבו תנוחו לאחר הצילומים, תחליפו בגדים ותניחו כל תיק עם ציוד שלכם בזמן החתונה. וודאו שיש חדר כזה שהינו נוח.

  1. האם יש בגן האירועים עיצוב ראשוני?

עיצוב בחתונות עולה כסף רב ואם האולם יכול להציע לכם במחיר שתשלמו עיצוב ראשוני, זה יכול לחסוך לכם המון כסף.

  1. האם יש שירות מלצרים או רק בופה?

יש גני אירועים שבהם נהוגה שיטת הבופה ויש כאלו שמאפשרים לכם לבחור בין שיטת הבופה למלצרים שמגישים לשולחן. ודאו מה מוצע במקום.

  1. האם יש אפשרות לסידורי ישיבה?

אחד הדברים שיעזרו לכם למנוע פתיחה של שולחנות רזרבה הם סידורי הישיבה. חשוב לבדוק האם האולם עובד במתכונת זו.

  1. איך עובד הנושא של שולחנות רזרבה

שולחנות רזרבה שנפתחים עבור אדם אחד, לרוב גורמים לכם לשלם על שולחן מלא. חשוב לוודא מה המדיניות של האולם בנושא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן