שנים עשר צוותי כיבוי והצלה מתחנות מחוז דרום בסיוע מחוזות סמוכים, פועלים בשעה זו בשריפה גדולה שפרצה בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון.
מהדיווח של הכוחות בשטח עולה, כי השריפה פרצה בקולטן גזים של יחידת ייצור חשמל בסמוך לארובה.
לוחמי האש ריכזו מאמץ לבלום את התפשטות האש למערכות נוספות בתחנה ובהמשך פעלו להשגת שליטה על השריפה.
הצוותים פועלים בשילוב עם צוות כיבוי מפעלי של תחנת הכוח. פעולות הכיבוי הסופי צפויות להימשך כמה שעות.

מפקד תחנת אשקלון סגן טפסר מוטי מלמד:
״מיד כשקיבלנו את הקריאה, הגבנו בכוחות גדולים כמתבקש באירוע כזה. התגובה המהירה של לוחמי האש מתחנת אשקלון מנעה בשלב הזה, את התפשטות של השריפה לעוד חלקים חיוניים במתקן"
מבדיקה של יחידת הניטור לחומרים מסוכנים של מחוז דרום עולה: אין אינדיקציות למעורבות של חומרים מסוכנים ופליטתם לאוויר.
◼️ הצטרפו לחדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









