news08.net/ads.txt

17 מתמודדים בחידון התנ”ך העירוני השני של רחובות. אמיתי כהן: “התלמידים האלה הם מנהיגי העתיד של כולנו”

חידון התנ”ך העירוני השני נפתח היום (שלישי) בסימן דרך ארץ, ערכים ומידות בהיכל התרבות העירוני “בית העם”, עם 17 תלמידות ותלמידים מבתי הספר הממלכתיים בעיר
.

החידון נולד אשתקד בשיתוף פעולה בין מחלקת מורשת ישראל למחלקת החינוך במטרה להעצים את לימוד התנ”ך בקרב תלמידי העיר וחיזוק הזהות היהודי בסימן המנהיגים בתנ”ך. החידון מסכם למעשה תהליך שהחל בעשרות בתי הספר ברחובות לפני כחודשיים של לימוד תנ”ך, במהלכו התקיימו מבחני סינון עד לשלב החידון הפומבי, בו השתתף נציג אחד מכל בית ספר.

בהובלת החידון היו שותפים מנהלת אגף החינוך ברחובות סמדר קרפובסקי, מנהלת אגף החינוך היסודי שרה והב, מנהלת ביה”ס בן צבי ורכזת החידון גלית אהרוני, משה ישראלי ממרכז תקוותנו, מפקחת החינוך הממלכתי במחוז מרכז ויקי עזיאל, יו”ר מרכז מורשתנו הרב חיים פוגל וחבר ההנהלה, יניב דוד.

אמיתי כהן וראש העיר, רחמים מלול

אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל ותיק תרבות תורנית: “אני שמח וגאה לומר כי המסורת שהתחלנו בשנה שעברה ממשיכה גם השנה ומאמין שהיא תימשך עוד שנים רבות. השנה, נושא החידון הוא ‘המנהיגים המקראיים’, כאשר הילדים שקדו ועמלו בחודשים האחרונים על כל פרט ופרט הקשור במנהיגים ואני מאחל להם לקחת וליישם את מה שלמדו אודות המנהיגים ודרך פעולתם בחייהם. אין לי ספק, שהתלמידים האלה הם מנהיגי העתיד של כולנו. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול על תמיכתו בחידון התנ”ך העירוני ולמחזיק תיק החינוך, זהר בלום על שיתוף הפעולה החשוב עבור דור העתיד של רחובות”.

בשלב מאוחר יותר יגיע ראש העיר רחמים מלול אל החידון לשאלת ראש העיר ואף יישא דברים. בין הנוכחים: הרב זאב כהן, יו”ר חבר השופטים, אתי לייבוביץ, נציגת משרד החינוך, איתן יוחננוף, הרב אליעזר שחור ממשרד החינוך ודוד נבון מנהל תקוותנו קרית שמונה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן