שירות חדש ללקוחות מאוחדת במזכרת בתיה: איסוף תרופות ללא המתנה

מאוחדת פארם BOX – השירות החדש של מאוחדת מאפשר איסוף עצמי של תרופות, ללא המתנה לשליח או בתור בבית המרקחת

מאוחדת השיקה את “מאוחדת פארם BOX”, שמאפשר למבוטחי הקופה לאסוף באופן עצמאי את משלוחי התרופות אותם הזמינו. “מאז תחילת המלחמה חלה עליה של 45% בהיקף רכישת התרופות אונליין.

השירות החדש מאפשר ליהנות מהנוחות של ההזמנה אונליין, מבלי לחכות לשליח, וחוסך את הצורך להמתין בתור בבית המרקחת”, אומרת שרון לוי- צ’רניחובסקי, אחראית פרויקטים אגף רוקחות ורשת מאוחדת פארם

מאוחדת השיקה את שירות “מאוחדת פארם BOX”, המאפשר למבוטחי הקופה לאסוף באופן עצמאי משלוחי תרופות שאינן דורשות קירור ושהוזמנו דרך האתר או אפליקציית הקופה.

השירות החדש יוצע תחילה במתכונת פיילוט במרפאות קריית אונו ומזכרת בתיה, ובהמשך יורחב למרפאות נוספות ברחבי הארץ.

“מאוחדת פארם BOX”, היא עמדת חלוקה אוטומטית שמאפשרת למטופלים לאסוף את משלוחי התרופות שהם הזמינו, בזמן שנוח להם ובמהלך שעות פעילות המרפאה. לאחר הזמנת התרופות דרך האתר או אפליקציית מאוחדת, מתקבל קוד סודי בהודעת SMS, איתו ניגש הלקוח למרפאה בה ממוקמת עמדת מאוחדת פארם BOX, שם הוא מזין את מספר הטלפון ואת הקוד הסודי אותו קיבל, ובסיום תא האחסון בעמדה נפתח, והלקוח יכול לאסוף את התרופות שהזמין ללא המתנה בתור בבית המרקחת או מבלי שנדרש להמתין לשליח שיביא את התרופות לביתו.

שרון לוי-צ’רניחובסקי, אחראית פרויקטים אגף רוקחות ורשת מאוחדת:

“מאז תחילת המלחמה חלה עליה של 45% בהיקף רכישת התרופות אונליין, ובחודש אוקטובר בלבד הייתה עלייה של 133% לעומת אוקטובר הקודם. השירות החדש מאפשר ליהנות מהנוחות של ההזמנה אונליין, מבלי להמתין לשליח, וחוסך כמובן את הצורך להמתין בתור בבית המרקחת”.

“מדובר בשירות חדשני שמאוחדת היא הקופה הראשונה להשיק, והוא מאפשר ללקוחות שלנו גמישות מרבית בקבלת התרופות”, מסכמת לוי-צ’רניחובסקי. “מיד עם תחילת המלחמה אפשרנו ללקוחות הקופה להזמין תרופות עד הבית, ללא עלות דמי משלוח, וכעת מדובר בצעד נוסף שמשלים את השירות ומאפשר לכל אחד לקבל את התרופות שלו במועד ובאופן שנוח לו ביותר, כשמה שנמצא לנגד עינינו זה הרצון להקל ולייעל את תהליך אספקת התרופות למטופלים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות מאוחדת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן