news08.net/ads.txt

2,500 איש הצביעו ברגליים והגיעו לאירועי “רפואה על הבר”; רחמים מלול: “פעם בשנה – כל העיר עוסקת ברפואה והפרויקט הזה הוא עוגן נוסף של עיר המדע והתרבות”

שיא של משתתפים באירועי ‘רפואה על הבר’ 2019: למעלה מ-2500 איש בכ-30 מקומות בילוי ברחבי העיר. תושבי העיר פגשו הערב (שלישי) מקרוב את רופאי המרכז הרפואי קפלן וכללית בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות בערב ייחודי שנערך בו זמנית ב-30 מקומות בילוי ברחבי העיר.

ראש העיר רחמים מלול, ומנהלת המרכז הרפואי ד”ר שרית אלינר-אבישי, יחד עם חבר המועצה אסף אל-בר – מחזיק תיק נוער וצעירים פתחו את הערב בדפנ׳ס באזורים סנטר שם התקיימה הרצאתו של ד”ר פנחס קסוטו בנושא הפרעות קשב וריכוז. במקום נכחו גם מ”מ ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר עו״ד יניב מרקוביץ׳ וחברי המועצה ד”ר רוני באום, גיא צור, אורית שרגאי ובכירי ביה״ח קפלן.

רפואה על הבר ב-דפנ’ס

“חשיבותו של הערב הזה נעוץ בהנגשת הידע הרפואי במגוון נושאים לציבור ומפגש בלתי אמצעי עם הרופאים מהמרכז הרפואי קפלן”, אמר ראש העיר רחמים מלול. “פעם בשנה – כל העיר עוסקת ברפואה. רפואה על הבר היא עוגן נוסף של עיר המדע והתרבות. הערב הזה הוא אירוע ייחודי מסוגו ומצליח מאוד, ואני שמח לשמוע שתושבים רבים הגיעו להרצאות מרתקות ‘בגובה העיניים’ בתחום הבריאות”.

מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, ד”ר שרית אלינר-אבישי, אמרה הוסיפה: “ההצלחה הרבה של ערבי ‘רפואה על הבר’ בשנים קודמות משמשת תשתית מעולה להצלחתו של ערב זה וכי השנה נוספו נושאי הרצאות מגוונים שמטרתם לתת מענה לכל אחד על פי הצרכים ותחומי העניין שלו. אין ספק כי שיתוף הפעולה של קפלן עם עיריית רחובות מעניק למומחים המצוינים שלנו במה מכובדת ואיכותית להעברת ידע עצום בתחום הרפואה שיעשיר את תושבי רחובות”.

שיתוף פעולה מוצלח, ראש העיר ומנהלת בית החולים

חבר המועצה אסף אלבר מחזיק תיק נוער וצעירים: “זהו פרויקט תרבותי יוצא דופן שמשלב מפגש קהילתי, בילוי והזדמנות ללמידה. חשוב לי להודות לכל העושים והעושות במלאכה מעיריית רחובות ולמנהלת הפרויקט מיכל גולן. שאפו על עשייה יפה כל כך ועל שיתוף הפעולה המבורך עם ביה”ח קפלן. חיזקו ואמצו”.

ברשימת ההרצאות היו נושאים רבים ומגוונים המאפשרים לכל אחד למצוא את הנושא המעניין אותו באופן אישי – ספורט, יולדות, סקסולוגיה, ילדים, תזונה ודיאטה, פסיכולוגיה, גנטיקה, פלסטיקה, שמיעה, כירורגיה, פוריות, נוירולוגיה, גסטרו, אורתופדיה, קרדיולוגיה, אלרגיה, סוכרת, גריאטריה ועוד.

רפואה על הבר ב’ארומה’
רפואה על הבר ב’דה לה פה’

הורים שמעו על מיתוסים ברפואת ילדים, על תזונת ילדים, ולא פחות חשוב – על בטיחות ילדים. הורים למתבגרים נהנו מהרצאות מרתקות ומגוונות על הפרעות קשב וריכוז, כיצד לתקשר עם ילדים ועוד. הורים שבדרך בחרו בין שלל הרצאות בנושאי חדשנות בחדר הלידה, טיפולי פוריות והכנה ללידה, וכיצד למנוע כאבים בלידה. כמו כן היו עוד הרצאות על השלכות העידן הסלולרי על הבריאות שלנו, על עולמה המרתק של הגנטיקה, רופאים מומחים שסיפרו על בעיות שמיעה, רפואת עיניים וכאבי ראש .

בעקבות המשובים מהאירוע שנערך אשתקד, השנה – באירוע ‘רפואה על הבר’ הרביעי, נוספו הרצאות במגוון נושאים רלוונטיים כמו למשל הצלת חיים, רפואה לגיל השלישי וטיפול חדשני בלב וכמו בכל שנה, גם העוסקים בספורט זכו הרצאות על תזונת ספורט, בניית שריר, טעויות באימונים וכיצד ניתן להימנע מהן. נתראה בשנה הבאה.

רפואה על הבר ב’מאליכ’

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן