news08.net/ads.txt

29 שנה אחרי: תלמידות ‘יצחק רבין’ תיארו את סיפור הצלתו של המורה ערן רוזן

ערן רוזן – מחנך מוערך ומורה לאנגלית בבית הספר אורט על שם יצחק רבין – הוזמן כאורח לתוכנית הבוקר ‘פאולה וליאון’ על מנת לספר את סיפורו המיוחד ועל הפרויקט המרגש במרכזו שלוש תלמידותיו ממגמת תקשורת בבית הספר – נופר מלכה, טליה בן אדיבה ונוי חיימוביץ – צילמו סרט מיוחד על אירוע טראומתי מעברו של ערן באותו בוקר ממרץ 1992.

ערן היה אז תלמיד תיכון שהגיע למועדון “זמן אמיתי” בתל אביב עם יתר תלמידי השכבה שלו כדי לחגוג את  חג פורים. בעודם ממתינים בכניסה הגיע למקום מחבל חמוש בסכין והחל לתקוף את התלמידים. בפיגוע שניים נרצחו ו-18 נפצעו. חייו של ערן ניצלו בזכות תושייתו של דוד ימין, לוחם מג”ב.

התלמידות  צילמו, הפיקו וערכו את הסרט שהפך לתיעוד מרגש ויוצא דופן. הן ערכו תחקיר מקיף ועיקש וגילו ולאחר עבודה מאומצת את זהותו של אותו אדם שהציל את חיי המורה. ערן והתלמידות יצאו למפגש מרגש בו נסגר מעגל -מציל וניצול נפגשו, ערן הנרגש לא יכול היה לעצור את דמעותיו ואת תחושת הפורקן שבאה לאחר טראומה לא פשוטה שליוותה אותו מנעוריו.

לדברי מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “מגמת התקשורת בבית ספרנו קוצרת שבחים ופרסים רבים. מורי המגמה משקיעים רבות בתלמידים והתוצאות ניכרות לעין. תלמידי המגמה אינם חוששים לעסוק בנושאים חברתיים רגישים ומורכבים ומרגישים נוח עם המורים ובינם לבין עצמם. הסיפור של ערן הוא סרט מרגש ונוגע ללב ואני גאה בתלמידות שהשקיעו ובצעו עבודת תחקיר המאומצת ויצרו תוצאה מרגשת ומקצועית. אני גאה בערן שצמח ממשבר מאוד גדול והפך לאיש חינוך המעורר השראה בתלמידיו ולמורי המגמה – עמירם רומם קיוית  דגורקר על הובלה ועבודה  מסורה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן