news08.net/ads.txt

3.5 שנות מאסר וקנס על סך 300,000 נגזרו על בעל חברה מאזור הדרום בגין ניכוי חשבוניות פיקטיביות

כסף

42 חודשי מאסר בפועל נגזרו על סייד קאמל שהורשע על ידי בית משפט השלום בבאר שבע בעבירות של ניכוי חשבוניות פיקטיביות בסכום מס של 5.4 מיליון ש”ח. את התיק ניהלה עו”ד ספיר אלון מהיחידה המשפטית מע”מ באר שבע.

כסף

על פי כתב האישום שהוגש כנגד סייד, וחברת “ס.א.ע.ד.י. שירותי מיקור חוץ והסעות בע”מ” שבבעלותו וניהולו, בין מרץ 2014 ליוני 2015 ניכה הנאשם מס תשומות בסך 5,416,154 ₪ בהסתמך על 86 חשבוניות פיקטיביות על שם שלושה עוסקים שונים. במסגרת הסדר טיעון בין הצדדיםהודה הנאשם בעבירות המיוחסות לו והורשע.

כבוד השופטת שרה חביב מבית משפט השלום בבאר שבע גזרה על סייד כאמור 42 חודשי מאסר בפועל (כאשר 9 חודשים ירוצו בחופף לעונש אותו מרצה הנאשם בגין עבירת מסים דומה), מאסר על תנאי בן 15 חודשים למשך 3 שנים שלא לעבור עבירה מהעבירות בחוק מע”מ וקנס כספי ע”ס 300,000 ₪ או 6 חודשי מאסר תמורתו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן