בעקבות תאונת דרכים שאירעה באזור תחנת בלפור בבת ים, נרשמים בשעה זו עיכובים בתנועת קו R1 של הרכבת הקלה בגוש דן, בשני כיווני הנסיעה.
בחברת תבל, מפעילת הקו האדום, מסרו כי צוותים פועלים לטיפול באירוע ולחזרת השירות לשגרה בהקדם האפשרי.
עוד נמסר מרכבת ישראל כי היא "מתנצלת על אי הנוחות הזמנית הנגרמת לנוסעים, וכי עדכונים נוספים יימסרו בהתאם להתפתחויות.
◼️ חדשות בת ים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








