news08.net/ads.txt

42,000 בדיקות קורונה מאז פתיחת האי הירוק; בכירים ב-סופיה: “ישראל זקוקה לעוד בדיקות מיידיות עם תוצאות בזמן אמת”

“מדינת ישראל זקוקה לעוד בדיקות מידיות עם תוצאות בזמן אמת. כבר קיבלנו פניות מערים נוספות בארץ וממדינות בעולם, להעתיק את המודל של מערך הבידוק המהיר הפועל ביעילות כבר חודש שלם, ללא תקופת הרצה, ללא מראות מפחידים של תורי ענק” – על הדברים הלו חתומים בכירים בסופיה ישראל.

בסופיה מספרים בתקופה בת חודש ימים, מאז נפתח האי הירוק, נבדקו בהצלחה כ-42,000 ישראלים וביניהם תושבי אילת והערבה, ספקי מזון, נהגי משאיות, מורות, מלונאים, שוטרים, עורכי דין, אנשי עסקים ורופאים. כולם ביצעו בדיקת קורונה מיידית תוך 15 דקות וקיבלו את התוצאה במעמד הבדיקה בזמן אמת ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה מאפשרת לבצע כ-40 בדיקות בשעה באמצעות מכשיר טכנולוגי נייד שאושר על ידי ה-FDA ומשרד הבריאות.

בסופיה מדגישים כי “בדיקות מהירות הן הגשר להשפעת החיסון על כלל האוכלוסייה כשאת השפעתו, כך לדברי משרד הבריאות, נרגיש רק בעוד שלושה חודשים. שימוש מושכל בבדיקות מיידיות מאפשר לצמצם את אחוז הנדבקים, לקטוע שרשרות הדבקה, לפתוח את המשק ולמנוע סגר שלישי במיוחד בימים אלו כאשר לדברי משרד הבריאות, מדדי התחלואה מכפילים עצמם וכבר התגלה כי ביישובים בערביים שהוכנסו לסגר לא ירדו נתוני התחלואה”.

עוד יצוין כי גם מומחי שיבא הדגישו השבוע בעקבות אישור יבוא לבדיקה נוספת כי: “ניתן לעשות את הבדיקה באופן מהיר ביותר וכך לפתוח את המשק. החיסונים כאן ויש לנו אור בקצה המנהרה, אבל יש לנו עוד שלושה חודשים קשים לעבור עד שהם יתחילו להשפיע על כלל האוכלוסייה ואנחנו חייבים למזער נזקים”.

(צילום: סופיה ישראל בדיקות מיידיות)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן