news08.net/ads.txt

4757 תלמידי בתי הספר ו-874 ילדי הגנים פתחו את שנת הלימודים בגן יבנה

4757 תלמידי בתי הספר ו-874 ילדי הגנים פתחו את שנת הלימודים החגיגית בגן יבנה 

במהלך היום הראשון ללימודים עברו ראש המועצה, אהרון דרור, יחד עם מחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן ומנהלת אגף החינוך החדשה, עינת פיליפסון, בין בתי הספר והגנים. היום הזה היה מיוחד לא רק לתלמידים ולהורים אלא גם למורים, ביניהם מורים שזכו מינויים חדשים בבתי הספר. באורט ע”ש יצחק רבין – לאחר פרישתה של הגב’ מרי שפונט התמנתה למנהלת ביה”ס דלית כהן. באורט ע”ש נעמי שמר –  ליאור גדסי מונה במקומה של ונדה רבין כמנהל בית הספר לצידה של הגברת שמחה בכר שתשמש כמנהלת חטיבת הביניים. מי שמונתה כסגנית מנהלת חטיבת הביניים היא אריאלה בורשטיין. רביד הרוש מונתה כמנהלת החטיבה העליונה ומי שתנהל פדגוגית את החטיבה העליונה תהיה אדית פילוסוף. בבית ספר ‘נופי מולדת’ – קרן דוד מונתה כמנהלת החדשה של בית הספר.

לידיעה המלאה על המינויים בגן יבנה לחצו כאן

ראש המועצה, דרור אהרון: “במהלך חודשי הקיץ ביצעו מחלקות המועצה מגוון רחב של שיפוצי קיץ בכל בתי הספר והגנים בעלות של מיליוני שקלים. בין היתר, שודרגו כיתות, שופצו חדרי שירותים, אטמנו גגות, הקמנו משטחי דשא חדשים, רכשנו ריהוט, מחשבים וטאבלטים לילדים בעלי נגישות טכנולוגית ונעשו עבודות לשמירה על בטיחות התלמידים. אני מבקש להודות לאגף החינוך, למנהלות, למורים ולמורות, לגננות ולסייעות, למחלקות המועצה, לאבות הבית ולכלל צוותי החינוך על העבודה האינטנסיבית למען קליטה מיטבית של התלמידים. אני רוצה לאחל הצלחה לכל המנהלים החדשים בבתי הספר השונים, אנחנו מאמינים בכם! אני מאחל לכלל התלמידים שנת לימודים פורייה ומוצלחת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן