news08.net/ads.txt

5 נפגעים בתאונת דרכים בכביש 90, סמוך למפעלי ים המלח

לפני זמן קצר (רביעי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב על תאונת דרכים בין מספר כלי רכב בכביש 90 בסמוך למפעלי ים המלח. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על 5 נפגעים בדרגות פציעה שונות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוקים לבי”ח סורוקה 5 נפגעים, בהם: 2 גברים בני 28 ו60 במצב קשה עם חבלות בחזה ו3 גברים במצב בינוני.

מכבאות והצלה דימונה נמסר: במוקד 102 של מחוז דרום התקבל דיווח על תאונת דרכים על כביש 90 סמוך למפעלים כאשר מעורבים בתאונה שלושה כלי רכב פרטיים. בהגעת צוותי כיבוי והצלה מתחנת תמר ותחנת דימונה למקום, זיהו ארבעה לכודים בכלל הרכבים ומיד החלו בפעולות מורכבות לחילוץ בעזרת כלים הידראוליים. לאחר פעולות החילוץ הלכודים נמסרו לגורמי הרפואה להמשך טיפול רפואי והם פונו ע”י מסוק. גורמי הרפואה שנכחו במקום הגדירו שלושה מהפצועים במצב קשה ופצוע נוסף במצב בינוני. לוחמי האש פעלו במקום לניתוק מקורות אנרגיה בכלי הרכב וסריקות מקיפות לשלילת הימצאות לכודים נוספים במקום.

רשף ניסים עמר מפקד האירוע מסר: “בהגיענו לזירה הבחנו בתאונת דרכים קשה מאוד עם מספר לכודים ומיד התחלנו בפעולות מורכבות לחילוץ. לאחר החילוץ העברנו את הפצועים להמשך טיפול רפואי לגורמי הרפואה והם פונו ע”י מסוקי פינוי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן