5 ספרי ילדים מומלצים ל2024

זה לא סוד, סיפורי ילדים הם יותר מסתם סיפורים. אלו הם חלונות לעולמות מגוונים, המציעים יצירתיות והתפתחות. על ידי התעמקות בחייהן של דמויות מרקעים שונים, הילדים מפתחים אמפתיה ולומדים להבין ולשתף את רגשותיהם של אחרים תוך קבלת ערך ספרותי עמוק ושיפור השפה באמצעות הקריאה.

זה לא סוד, סיפורי ילדים הם יותר מסתם סיפורים. אלו הם חלונות לעולמות מגוונים, המציעים יצירתיות והתפתחות. על ידי התעמקות בחייהן של דמויות מרקעים שונים, הילדים מפתחים אמפתיה ולומדים להבין ולשתף את רגשותיהם של אחרים תוך קבלת ערך ספרותי עמוק ושיפור השפה באמצעות הקריאה. קריאה של סיפורי ילדים היא לא רק לשם הנאה, אלא גם לשם תובנות וצמיחה וזהו הרגל שמבטיח איכות חיים טובה יותר. הנה 5 ספרים חדשים מומלצים

לשנת 2024 המתאימים לילדים.

“אבל בא לי” מאת מיכל דליות

כולנו מכירים את מיכל דליות, אך מי שלא מכיר, מיכל דליות היא יועצת משפחתית, מנכ”לית מרכז מיכל דליות, מחברת הספרים ‘הורים, מה השאלה?!’, ‘אין ילדים רעים’ ו’המתכון לגידול ילדים מוצלחים’ ומנחת התכנית סופרנני הפופולריות. בספר זה מזמינה מיכל דליות את הילדים ואת ההורים לקבל את הפתרונות החינוכיים הידועים שלה דרך ספרות מלאה בתובנות. בספר, הורים וילדים ילמדו איך לצאת לבלות ביחד מחוץ לבית וליהנות למרות האתגרים המחכים להם שם בחוץ.

איילת והתיק האדום מאת רינת הפר

איילת והתיק האדום הוא ספר מתוק וקסום המתאים לפעוטות בני שנה ועד לגיל שלוש. הנושא הוא התיק האדום של הילדה איילת בהתהלכות מהגן ואל הגן. מסגרת הזמן של הסיפור הוא שבוע אחד בלבד, לפי סדר ימי השבוע. הסיפור מורכב מסיטואציות קטנות המתרחשות כל אחת ביום אחר והן סיטואציות המתארות פתרונות קלים ומשמחים המסייעים לילדים לקחת חלק במסע של איילת בכל יום בימות השבוע. רינת הופר היא סופרת ומאיירת שנים רבות, ולה ספרי ילדים רבים ומוצלחים.

אגודת בנדיקט הסודית מאת טרנטון לי סטיוארט

ספר מתח לילדים ולנוער המשלב דמויות, חידות ותעלומות. הספר מזכיר את ספרי הארי פוטר בהרפתקאותיו, ואת צ’רלי בממלכת השוקולד בקסם שבו. טרנטון לי סטיוארט הוא סופר רבי מכר. ספריו מסדרת ספרי אגודת בנדיקט עובדו אל סדרות של דיסני ואף נמכרו במעל לשלושה מליון עותקים.

ארנה 1 מאת לה שוף אוטאקו

זהו החלק הראשון בסדרת מנגה, ספר קומיקס מלא באקשן, קרבות, מפלצות ודמויות מהפנטות. הספר הקסום הוא חלק מסדרה לנוער הבוגר שלוקחת את גיבורי הסדרה אל קצה היקום, ומשאירה את הנערים במתח.

גיא וגלי 2 – החרם על דניאל מאת נופיה בר ניצן

“החרם על דניאל” הוא הספר השני בסדרת גיא וגלי 2 מאת נופיה בר ניצן, סופרת ועורכת. החרם על דניאל גיא וגלי 2 הוא הספר השני בסדרת הספרים גיא וגלי מאת הסופרת והעורכת נופיה בר־ניצן. הספר הראשון בסדרה זו “תעלומת החדשדוש” הוא ספר שנבחר למצעד הספרים של משרד החינוך ולא בכדי, אף זכה לשבחים רבים וביקורות טובות. ספר מותח, מעניין, מתאים לילדים ולנוער ומביא עמו ערך ספרותי רב ומרגש.

צילום: PIXBAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן