news08.net/ads.txt

עסקים ברחובות | הכירו את לימור קופרברג מ “לימור אופנה גדולה” | אחד העם 22, רחובות

לימור קופרברג, הבעלים של “לימור אופנה גדולה” (אחד העם 22, רחובות) – זוכרת את עצמה כילדה שמנמונת עוד מילדות. “תמיד היה לי סיפור גדול למצוא בגדים ובתור תיכוניסטית נגררתי לחנויות של נשים היריוניות אולי שם אמצא את המידה הנכונה”, היא מספרת.

לימים, קופברגר הקימה את אחת מרשתות האופנה הידועות עד שלפני 13 שנה החליטה להגשים את החלום ולהקים את “לימור אופנה גדולה” – חנות בוטיק לנשים ממידות 38-58. לדבריה, “היה חשוב לי להקים מקום שיכיל את הנשים באשר הן ללא שיפוטיות לגבי משקלן או מבנה גופן, אלא רק בהתאם לאישיות ולסגנון של כל אחת”.

בחנות ניתן למצוא סגנונות לבוש מבוהו-שיק, דרך טרנדי, אתני, אוונגרד ועד ספורטיבי. הבגדים, התכשיטים, התיקים והאקססוריז הן של מיטב המעצבות מובילות בארץ, וכן גם יבוא אישי. “אני מחכה לראות את הלקוחות, להיפגש, להרגיש את הווייב ולהעלות את מצב הרוח. אני מזמינה את כולכן להתרענן ולפנק את עצמכן בפריטי אופנה מרעננים ואפילו לבוא סתם להגיד שלום, לחייך עם העיניים ולהמשיך הלאה”, היא אומרת.

עד אז – ניתן לבצע גם משלוחים לכל הארץ דרך האתר https://limorofnagdola.co.il/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן