news08.net/ads.txt

7,000 דו”חות מתחילת הסגר: קרוב ל-5,000 מהם על יציאה בניגוד להנחיות, מעל 120 איש הפרו בידוד

ישראל בסגר:  סגן ניצב גלעד בהט, ראש מדור חקירות במשטרת ישראל, מעדכן לפני זמן קצר: “אנחנו עומדים על קרוב ל-7,000 דו”חות מתחילת הסגר. קרוב ל-5,000 מהם על יציאה בניגוד להנחיות, יש גם לא מעט דו”חות על מסכה ועל פתיחת עסקים בניגוד להנחיות. מעל 120 איש הפרו בידוד במהלך החג”.

 

כמו כן, עומסי תנועה כבדים מורגשים הבוקר (יום ב’) ברחבי הארץ בגלל מחסומי המשטרה שנפרסו עקב הסגר. בין היתר נרשמו פקקי תנועה כבדים בנתיבי איילון, בכביש 4 ובכביש 2. באיילון צפון נרשם עומס בין מחלף מבוא איילון למחלף קוממיות ובאיילון דרום נרשמו עומסים כבדים בין מחלף שבעת הכוכבים למחלף רוקח.

בריאיון לאולפן ynet דחה סגן-ניצב זיו שגיב, ראש מפלג חקירות במשטרה, את האפשרות שהמחסומים יוסרו. “אין כרגע החלטה להסיר את המחסומים”, הוא אמר. “מה שראינו הבוקר זה המשך של מה שהיה בחג. אנחנו התחייבנו לפרוס מחסומים כחלק מהיערכות כללית. נצטרך לשמור על מיתון – מצד אחד לאפשר לאנשים להגיע למקומות העבודה ומצד שני לאכוף את התקנות”.
לדבריו, “ברגע שמתאפשר לאזרחים לצאת, אם זה לעבודה, אם זה לקניות, אנחנו נאפשר את זה, אבל מצד שני אנחנו כן נמנע יציאה שלא לצורך”. סנ”צ שגיב הוסיף: “המחסומים יהיו מחסומים נושמים – נאפשר תנועה והם גם ידלגו ממקום למקום. כשנראה שהציבור אכן נשמע להנחיות – נוכל להמעיט בכמות המחסומים. כרגע הם יישארו”. עוד ציין כי הוא מצפה מהממשלה להגדיר גבולות ולהנחות. “היא זו שצריכה לעצב איך היא תרצה לראות את החיים במדינה בשבוע-שבועיים ואף בחודש הקרוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן