705 ימים חלפו מאז נחטפו אזרחים וחיילים ישראלים לעזה – והלילה הזה נפתח שוב בתחושת חוסר שקט לאומית. למרות הזמן שחלף, 48 חטופים עדיין מוחזקים בשבי בידי ארגוני טרור, והמשפחות בישראל ממשיכות את המאבק הבלתי פוסק להשבתם.
“705 ימים זה נצח עבורנו,” מספרת אחת האמהות. “הילד שלי נכנס לשנה שלישית בשבי. אנחנו חיים בין תקווה לייאוש, אבל לעולם לא נחדל להיאבק עד שישובו.. פעילים וארגונים חברתיים הצטרפו אמש לקריאה להחזיר את הבנים והבנות הביתה, והקול הציבורי הולך ומתחזק.
לפי הערכות, 48 חטופים עדיין מוחזקים בעזה – חלקם אזרחים, חלקם חיילים. מצבם הבריאותי והנפשי אינו ידוע, והדאגה לחייהם גוברת מיום ליום.
705 ימים הם יותר מדי. הגיע הזמן להשיב את כל החטופים הביתה.
◼️ חדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









