75 שרים הצביעו בעד הדחתו של עופר כסיף מהכנסת

הליך ההדחה לח”כ עופר כסיף – נאספו חתימות 73 חברי כנסת. ח”כ פורר קורא לכסיף להתפטר מתפקידו.

הליך ההדחה לח”כ עופר כסיף – נאספו חתימות 73 חברי כנסת. ח”כ פורר קורא לכסיף להתפטר מתפקידו.

למעט סיעה אחת, מרבית חברי כנסת מהסיעות הציוניות חתמו על תחילת הליך ההדחה לח”כ עופר כסיף. זאת לאחר שהאחרון טען כי הממשלה מבצעת “פשעים” בלחימה ואף חתם על עצומה נגד ישראל התומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה בגין “רצח עם” בעזה.

יו”ר סיעת ישראל ביתנו ויוזם ההליך, ח”כ עודד פורר, קורא לחבר הכנסת עופר כסיף להתפטר מתפקידו ולחסוך מהכנסת את ההליך, שלא יוסיף כבוד לו ולכנסת ישראל.

שי גליק מנכ”ל בצלמו שמוביל את המאבק בכסיף מיום כניסתו לכנסת מסר: “מדובר בשחר של יום חדש בו נתעורר לכנסת בלי מסית ומדיח. אני קורא לוועדת הכנסת להתכנס כבר מחר ולהרחיק את כסיף מהכנסת באופן סופי. עופר כסיף אמור להיות בכלא מזמן ובכל מקרה הוא מוזמן להיות חבר פרלמנט בעזה בהאג ובכל ישות עוינת אחרת הוא יתקבל שם בשמחה לא במדינת ישראל מדינת היהודים. אני רוצה להודות לח”כ עודד פורר שנלחם להגיע לרגע הזה ופעל בכול הכוח להרחקת כסיף מהכנסת”.

הליך החתימות נמשך כל העת ומעודכן כאן 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית לחצו כאן

צילום: צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן