news08.net/ads.txt

 7,549 תלמידות ותלמידים מגילאי גן ועד תיכון פתחו את שנת הלימודים במושבה

 7,549 תלמידות ותלמידים מגילאי גן ועד התיכון פתחו היום (ראשון) את שנת הלימודים במושבה

שנת הלימודים תשע”ט נפתחה הבוקר ב-11 בתי ספר ו-50 גנים בגדרה. 7,549 תלמידות ותלמידים – 1,430 מהם בגני הילדים, 3,227 בבתי הספר היסודיים ו-2,892 בבתי הספר התיכוניים שבו אל ספסל הלימודים. לאורך היום ביקרו ראש המועצה, יואל גמליאל, המנכ”ל לאור מדהלה, מנהלת אגף החינוך ענת קוך ובכירים נוספים במוסדות החינוך השונים, התקבלו באהדה ובאהבה על ידי המורים והתלמידים כאחד.

גדרה פותחת את שנת תשע”ט עם שמונה בתי ספר יסודיים, שלושה בתי ספר תיכוניים, שני בתי ספר לחינוך מיוחד ואולפנת בהר”ן – שמונה בתי ספר יסודיים רימונים בניהולה של אילנה מידני, רעות בניהולה של מלי מורי, גוונים בניהולה של יעל קסלסי, קשת בניהולו של יהושפט הלוי, הבילויים בניהולה של שלהבת בני, אוהל שלום בניהולה של שרה לבז ושלהבות חב”ד בניהולה של חני קרניאל.

שלושה בתי ספר תיכוניים – תיכון דרכא ע”ש מנחם בגין בניהולה של רוחלה טל, תיכון דרכא ע”ש אילן ואסף רמון בניהולה של חנה כהן ודרכא נתיבי נועם בניהולה של אורית שלו.

בנוסף לבתי ספר אלו נפתחו שני בתי ספר לחינוך מיוחד – בית ספר ניצנים בניהולה של עליזה בז ובית ספר מוריה בניהולה של נעמה סודקוביץ. בית ספר נוסף  בגדרה הוא אולפנת בהר”ן.

מהמועצה המקומית גדרה נמסר: “שנה זו נפתחת לאחר בשורה מצוינת שהתקבלה הקיץ על אחוזי הזכאות הגבוהים מאוד בגדרה, 96.4%, הממשיכים את מגמת העלייה במדדי החינוך היישובי ומעידים על תהליכי חינוך משמעותיים הנעשים במושבה ומקדמים חינוך איכותי. אנו מאחלים לתלמידות ולתלמידים שנת לימודים פורייה ומוצלחת, לצוותי החינוך והמנהלה אנו מאחלים הצלחה רבה בהמשך העשייה הנפלאה. ברכה מיוחדת שלוחה לתלמידות ולתלמידי כיתה א’ להתאקלמות מהירה ונעימה ושלל חוויות מעשירות ומהנות. שנת לימודים בטוחה ומהנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן