news08.net/ads.txt

8 פעוטות זוהו בתיעוד ההתעללות במעון מקרית מלאכי | פרטים נוספים בכתבה

8 פעוטות זוהו בתיעוד ההתעללות במעון מקרית מלאכי | הצהרת תובע הוגשה נגד מנהלת המעון בקרית מלאכי, שנחקרה במשטרה בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע.

חקירת המשטרה שנפתחה במשטרת קרית מלאכי בעקבות חשד להתעללות בחסר ישע במעון פרטי בעיר קרית מלאכי, המשיכה להבשיל עם התקדמות פעולות החקירה, בהן צפייה ע”י חוקרי המשטרה בעשרות שעות של תיעוד ממצלמות האבטחה, בהן נחשפו החוקרים לאלימות פיזית ומילולית שהופנתה כלפי הפעוטות ע”י החשודה המרכזית. בנוסף, פעלו החוקרים מול הוריהם של כ-8 פעוטות, שזוהו בתיעוד כמי שנפגעו ע”י החשודה.

עם השלמת כלל פעולות החקירה וגיבוש חומר הראיות ע”י חוקרי המשטרה, התיק הועבר לידי הפרקליטות, שמסרה היום את הצהרתה בדבר כוונתה להגיש כתב אישום נגד החשודה במהלך הימים הקרובים. בימ”ש השלום באשקלון האריך את מעצרה של החשודה (53) עד ליום ראשון ה 25.9.22.

לעדכונים ישירים מחדשות 08 בווצאפ לחצו כאן 

☆☆☆

בהמשך לחקירת המשטרה המתנהלת מזה כשבועיים נגד מנהלת מעון פרטי בקרית מלאכי, חוקרי המשטרה שהמשיכו במלאכת איסוף הראיות, נחשפו לתיעוד שהשיגו באמצעות צווי בימ”ש, ממנו עולה חשד ממשי לעבירות אלימות והתעללות בפעוטות.

לאורך הימים האחרונים, זימנו חוקרי תחנת קרית מלאכי הורים לפעוטות, שזיהו את ילדיהם והגישו תלונות נגד מנהלת המעון וכן נגד הצוות שעובד במקום. לאור הממצאים והתיעוד הקשה, הוחלט במשטרה בצעד חריג לעצור היום שוב את מנהלת (53) המעון, ששהתה עד כה במעצר בית לפי החלטת בימ”ש. כמו כן, סייעת נוספת כבת 26 (קרית מלאכי), נעצרה גם היא לחקירה בחשד להתעללות ע”י אחראי בקטין חסר ישע. 2 החשודות יובאו מחר בפני בימ”ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרן.

הורים הפגינו נגד הגננת שנתפסה מתעללת בילדים, לכאורה. הם שמו רמקול עם ההקלטה בה הילדים נשמעים בוכים – “זה גאוני ומחריד באותו זמן”, ציין כוכב הרשת דניאל עמרם שפרסם את סרטון הוידיאו.

כזכור, בתיה דיין היא הגננת שנעצרה בחשד לביצוע עבירות של התעללות פיזית ונפשית לאחראי בחסר ישע. כבוד השופטת אחינעם צוריאל מבית המשפט השלום באשקלון אשר עיינה בתיק, ציינה בהחלטתה הראשונה להארכת מעצרה כי” לאחר שבחנתי את הבקשה, עיינתי בתיק החקירה, צפיתי בסרטוני ושמעתי את טיעוני הצדדים, שוכנעתי כי קיים חשד סביר הקושר את המשיבה לביצוע העבירות המיוחסות לה”.

חדשות 08 פרסם לראשונה את פרוטוקול החקירה ממעצרה הראשון בבית המשפט, בסוף חודש אוגוסט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן