מבזקים
שיבושי תנועה נרחבים בעקבות שיירת מחאה חרדית: עשרות רכבים בדרך לכלא 10 גבר נפצע באירוע ירי בתל אביב דרמה בערד: קטטה סמוך למתחם מגורים – כוחות משטרה ומג״ב הוזעקו לזירה אסנת הרוש, תושבת גן יבנה, מונתה למנהלת בית הספר היסודי 'ביאליק' ביבנה בשורה למשפחות באשקלון: מעון יום שיקומי חדש לפעוטות עם מוגבלויות יוקם בעיר היין אזרחים ותיקים בגן יבנה נכנסים לעולם ה־AI והדיגיטל גלישה, חוסן והתמודדות עם מציאות מורכבת: אופקים משיקה תוכנית ייחודית לנוער סדנה חווייתית חדשה בגן יבנה תשלב צבע, תנועה וטרנספורמציה ״חותם שממשיך ללוות את העיר״: ראש העין חנכה משעול על שם הרב משולם אריה וחַש זצ"ל מאות ילדים, רובוטים ותחרות טטריס ראשונה: אירוע השיא של “קריית-בוט” בקריית גת 300 מצטיינים, רף גבוה במיוחד ויוזמה חדשה לעסקים: אופקים חוגגת את דור המצוינות גן יבנה מרחיבה את לימודי השחייה לבתי הספר היסודיים 465 דונם הוכרזו כאדמות מדינה: צעד משמעותי להרחבת גבעות הרואה בבנימין שימו לב לנהגים: רחוב יעקב ברחובות ייחסם לתנועה בשל אירוע רב משתתפים קיץ עמוס באירועים בקריית מלאכי: פסטיבלים, מופעים, סרטים ופעילויות לכל המשפחה שותפות, שוויון הזדמנויות ומצוינות בחינוך: צמרת מחוז מרכז במשרד החינוך נפגשה עם הנהגת כפר סבא 21 שנה אחרי הפינוי: גן הילדים הראשון הוצב בשא-נור בשומרון כתב אישום הוגש נגד תושב אשדוד שגנב מגש תכשיטים יקר ערך בקריית גת 8 חודשי מאסר בפועל לשוטר מרמלה שהכה את אשתו לעיני בנותיהם הקטינות "האמון הוא המטבע החשוב ביותר שלנו": ראש עיריית יבנה רועי גבאי בוועידת MUNI EXPO 2026

דרישה לאסור חזרת אזרחים מעזה לישראל; "נגמרו ההומניטרי שלנו"

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: "מי שבחר ללכת לעזה שהינה ישות אויב מקומו שם. ככל שהם רוצים לחזור לארץ עליהם לפעול מול חמאס ולחזור ביחד עם שבויים"

לאחר מתקפת הטרור של ארגון החמאס כנגד אזרחים חפים מפשע ובמסגרתה נחטפו מאות בני אדם – נשים, קשישים, ילדים ותינוקות, מתברר שישנם אנשים שהחליטו לבקר בעזה (לפני המתקפה) שהיא ישות אויב ונשארו שם כעת.

כעת, אותם אנשים שביקרו בעזה מבקשים לחזור לישראל, וארגון השמאל הקיצוני "המוקד להגנת הפרט" מנסה לעזור להם ואף פנה במכתב לשר הביטחון יואב גלנט שיחזיר את האזרחים שעברו לעזה. בתגובה לכך, ארגון זכויות האדם בצלמו פנה אף הוא במכתב לשר הביטחון גלנט בדרישה לא להיעתר לבקשת "המוקד להגנת הפרט", וביקש משר הביטחון גלנט להחזיר אזרחים רק אם הם חוזרים יחד עם השבויים שנחטפו.

במכתב שכתב מנכ״ל בצלמו שי גליק נכתב: "הם ישארו שם והם יכולים אך ורק לחזור לפה בתאני שיחזרו עם שבויים. על כל אחד שרוצה לחזור לפה חובה עליו להביא לפחות שבוי אחד. הדבר יגרום ללחץ על אנשי החמאס ובעזרת השם יגרום להחזרת השבויים ולפחות לחלקם. נגמרו ההומניטרי שלנו. הם רצו גיהנום שיקבלו גיהנום הם וכל תומכיהם!".

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: "נגמר ההומניטרי. מי שבחר ללכת לעזה שהינה ישות אויב מקומו שם. ככל שהם רוצים לחזור לארץ עליהם לפעול מול חמאס ולחזור ביחד עם שבויים. כל אזרח שרוצה לחזור מעזה חייב לחזור ולהביא איתו לפחות שבוי אחד".

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: עזה - ארכיון חדשות 08

דילוג לתוכן