צוותי כיבוי מתחנת ירוחם ודימונה הוזעקו הלילה לזירת שריפה עם דיווח על מבנה קורס סמוך לירוחם.
צוותי כיבוי מתחנות דימונה וירוחם הוזנקו למקום ופעלו להשגת שליטה על האש.
המבנה, העשוי בנייה קלה, עלה באש והיה מצוי בסכנת קריסה – לפיכך, פעלו הצוותים בזהירות תוך מניעת סיכון נוסף עד לכיבויה המלא. המבנה קרס חלקית, וחולץ ממנו בלון גז במשקל 12 ק"ג, שלולא חילוצו עלול היה להתרחש אסון.
הצוותים ביצעו מספר סריקות לשלילת הימצאות לכודים ונפגעים. בתום האירוע, לא היו לכודים במקום והאירוע הסתיים ללא נפגעים.
◼️ הצטרפו לחדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








