דימונה: צוותי כבאות והצלה פעלו במהלך הלילה לכיבוי שריפת שנאי שאירעה בתחנת כוח השייכת למפעלי ים המלח, סמוך לדימונה. קריאה על האירוע התקבלה במוקד 102 של כבאות והצלה, והצוותים פעלו במקום במשך שעות ארוכות עד לכיבוי מוחלט של האש.
במהלך האירוע, כוחות הכיבוי ביצעו סריקות יסודיות במטרה לשלול הימצאות לכודים במתחם. בפעולות הכיבוי והסריקות השתתפו צוותים מדימונה, תמר ויחידת אשד מבאר שבע.
למרבה המזל, האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש.
צפו בגלריית התמונות מהזירה:
◼️ הצטרפו לחדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.












