צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לגברת (כבת 60) במצב בינוני עד קשה כתוצאה משריפה במבנה מגורים ברחוב זלמן שניאור בנתניה.
אליהו בן טובים ורחמים כהן חובשי איחוד הצלה מסרו: "צוותי כיבוי חילצו אותה מהדירה. לאחר הסיוע הרפואי הראשוני שהענקנו לה תוך מתן סיוע בחמצן היא פונתה לבית החולים לניאדו במצב בינוני עד קשה עקב שאיפת עשן".
יהודה זילברמן וליאור דנינו חובשים בכירים במד"א־הצלה שרון והחובש יהודה לוינשטיין, שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "קיבלנו את הקריאה ממוקד מד"א והגענו למקום תוך דקות ספורות. מצאנו את הבית עולה באש, סיפרו לנו שיש לכודה בפנים, יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א ולאחר שחולצה על ידי כב"א, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה לבית החולים לניאדו כשמצבה מוגדר בינוני."
■ חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








