לבית משפט השלום בקריית גת הוגש כתב אישום נגד תושבת קריית מלאכי, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש כלפי בן זוגה.
על פי כתב האישום, בני הזוג התגוררו בדירה ברחוב אריה צימוק בעיר. בתאריך 18.10.25, סמוך לשעה 22:30, פרץ בין השניים ויכוח שבמהלכו, כך נטען, השליכה הנאשמת שקית ובה חפץ שאינו ידוע. השקית פגעה בידו הימנית של בן הזוג והותירה סימן אדום — חבלה המוגדרת "חבלה של ממש".
עוד עולה מכתב האישום כי במהלך האירוע השליכה הנאשמת לעבר בן הזוג גם את מכשיר הטלפון של בתם הקטינה, שפגע בגבו. בהמשך, כך מתואר, נטלה הנאשמת סכין מטבח ואיימה לפגוע בעצמה לעיני בן הזוג.
העבירה המיוחסת לנאשמת היא תקיפה הגורמת חבלה של ממש כלפי בן זוג. בכתב האישום צוין כי קיימת אפשרות שהמדינה תגיש בקשה למאסר בפועל במסגרת ההליך, וכן פורטו זכויותיה של הנאשמת לעיון בחומרי החקירה.
◼️ חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות משפט ופלילים בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








