בהמשך לדיווח על שריפת דירה בבניין מגורים בשכונת עין גדי בבאר שבע:
לוחמי האש פעלו לחילוץ שישה בני אדם משתי קומות בבניין – ארבעה דיירים מהקומה השביעית, ושניים נוספים, בהם תינוקת, מהקומה השמינית.
כלל המחולצים פונו להמשך בדיקות רפואיות בעקבות חשיפה לעשן.
לוחמי האש ממשיכים בפעולות כיבוי סופיות, בסריקות לאיתור לכודים נוספים ובאוורור הבניין, עד להשבת הבטיחות לדיירים.
◼️ חדשות הנגב – באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








