בסוף השבוע האחרון, פתחה עיריית בת-ים, בשיתוף אגף הפיקוח והשיטור העירוני, במבצע אכיפה רחב נגד עבירות בטיחות של רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים. מדובר במבצע ראשון מתוך סדרת פעולות אכיפה שיתקיימו באופן שוטף באזורים שונים ברחבי העיר.
המבצע נפתח בשכונת פארק הים- ציר תנועה מרכזי בקרב רוכבי דו-גלגלי, המאופיין בתנועה ערה של רוכבים ובהם בני נוער רבים. במהלך הפעילות נרשמו 33 דוחות, מתוכם 20 לקטינים מתחת לגיל 18.
האכיפה מתמקדת בעבירות המסכנות את שלום הציבור, ובהן רכיבה על מדרכות, היעדר קסדה, היעדר רישוי ולוחית זיהוי, ושימוש בלתי חוקי בכלים דו גלגליים. מטרת המבצע היא חיזוק הבטיחות בדרכים, הגברת תחושת הביטחון בקרב התושבים, ושמירה על הסדר הציבורי במרחב העירוני.
בעירייה מדגישים כי בטיחות התושבים עומדת בראש סדר העדיפויות, ולא תתאפשר רכיבה מסוכנת במרחב הציבורי. האכיפה תימשך ותורחב לצד פעולות הסברה, ומי שיבחר לעבור על החוק ייתקל באכיפה נחושה וללא פשרות. בנוסף, העירייה קוראת להורים ולבני הנוער להקפיד על כללי הבטיחות ולנהוג באחריות.
◼️ חדשות בת ים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








