ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, השתתף היום (ראשון) בפאנל “היתרון התחרותי – צמיחה מבורכת של יזמים בזירת ההתחדשות העירונית”, במסגרת הוועידה השנתית להתחדשות עירונית של מרכז הבנייה הישראלי.
את הפאנל הנחה אורי חודי, כתב ועורך הנדל״ן של “ידיעות אחרונות” ו־ynet, ובהשתתפות בכירי התחום, בהם איילת רסק, מנכ״לית ובעלים משותפת ב“מכלול”; דוד עמיחי, מנהל תחום בכיר באגף המדיניות ברשות הממשלתית להתחדשות עירונית; מיכל גור, מנכ״לית “פרץ בונה הנגב”; עו״ד ענת בירן; ורותי שורץ חנוך, יו״ר הוועדה המחוזית חיפה.
במהלך הדיון הציג וידל את תנופת ההתחדשות העירונית ברמלה, את העבודה מול ריבוי יזמים ואת החשיבות שביצירת איזון בין תחרות, בקרה, ודאות תכנונית ושמירה על צורכי הדיירים.
לדבריו, ההתחדשות העירונית היא מנוע משמעותי לשינוי פני השכונות ולשיפור איכות החיים, אך היא מחייבת אחריות וניהול צמוד של התהליכים.
ראש העיר, מיכאל וידל, אמר:
“התחדשות עירונית היא הזדמנות גדולה לשנות שכונות ולשפר את איכות החיים, אך היא מחייבת אחריות ומעורבות. אנחנו מנהלים את התהליכים מקרוב, פועלים בשקיפות ודואגים שהתושבים יהיו במרכז בכל שלב.”
◼️ חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








