אמש נחנך בפארק לכיש באשדוד "שביל המעשים הטובים" – מיזם חדש שנועד להנציח את רוח ההתנדבות בעיר ולהעלות את המודעות לעשייה הקהילתית של אלפי מתנדבים, ארגונים ומוסדות הפועלים לאורך השנה.
לאורך השביל הוצבו 20 שלטים המציגים סיפורי התנדבות ויוזמות חברתיות הפועלות באשדוד, במטרה לחשוף את תרומתן של קהילות, מוסדות וארגונים לחוסן העירוני ולעודד מעורבות אזרחית.
טקס החנוכה, שתוכנן במקור להתקיים במסגרת יום המעשים הטובים בחודש מרץ ונדחה פעמיים בעקבות מבצע "שאגת הארי", התקיים היום כהפנינג קהילתי שכלל צעדה משותפת לאורך השביל, חלוקת מדליות למשתתפים, דוכני פעילות לילדים, עמדות מזון ומופעי מוזיקה.
בין המשתתפים היו דיירי הוסטל אלמוג, תלמידי בתי הספר יהלום וגאולים, חברי פרלמנט בוזגלו של המחלקה לרווחת האזרח הוותיק, מתנדבי ארגון "באים לטוב", חניכי בית הספר קציני ים (אורט אשדוד), תלמידי ישיבת אמית יגל ונציגי שירותי בריאות מכבי.
המיזם הובל על ידי המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות במינהל לשירותים חברתיים, בשיתוף אגף החופים, מחלקת הבריאות, מחלקת הנכסים, מנהלת פארק לכיש ורצועת החוף ועמותת "רוח טובה", המובילה את יום המעשים הטובים בישראל.
◼️ חדשות אשדוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








