ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר הגיע לקופ"ח כדי להתחסן נגד נגיף הקורונה כחלק ממבצע החיסונים "לתת כתף". בוקסר ועוד ראשי ערים רבים מתכוונים לשמש דוגמא לתושבים רבים שמשמיעים לאחרונה פקפוק רב בנוגע לחיסון. "הקורונה גבתה מאיתנו מחיר כבד בשנה האחרונה. עם שיתוף הפעולה שלכם, אנחנו יכולים וצריכים לשוב לשגרה בריאה כמה שיותר מהר. זה אפשרי. אני כבר התחסנתי ואני מרגיש מצוין. לכו גם אתם להתחסן", אמר בוקסר.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









