news08.net/ads.txt

למרות הסגר: “זיכרון בסלון” מיוחד, באמצעות הזום בהשתתפות תושבי היידלברג – תאומת רחובות

בעיריית רחובות יציינו את יום השואה הבינלאומי בדרך מיוחדת: מפגש זום מיוחד של ״זיכרון בסלון״ יחד עם תושבי היידלברג בגרמניה, העיר התאומה של רחובות מזה למעלה מ-30 שנה. המפגש ייערך ביום רביעי הבא, 27.1 בשעה 20:00. הקישור למפגש: https://rehovot.zoom.us/j/94173759017 יצוין כי המפגש המיוחד יתאפשר ביוזמתם של עומר ויינרייך, מובילת פרויקט “זיכרון בסלון” ברחובות וסגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’.

במפגש יספר ניצול השואה אפרים אייזנמן את סיפור הצלתו בשואה, וסיפורה של משפחתו. אייזנמן נולד בהולנד, בעת שהוריו הסתתרו מהנאצים. שלושת אחיו הגדולים הסתתרו במהלך המלחמה בבתיהם של הולנדים. חלק מבני משפחתו המורחבת נרצחו על ידי הנאצים. בשנת 1970 הוא עלה לישראל עם משפחתו.

ראש העיר, רחמים מלול אמר: ״ישנה משמעות מיוחדת לציון יום השואה הבינלאומי דווקא עם תושבי העיר התאומה של רחובות מגרמניה. אנחנו משלבים בין הערך ההיסטורי של הזיכרון ולימוד לקחי השואה, לבין הקשר האמיץ עם היידלברג. אני מזמין את תושבי העיר להצטרף למפגש- לזכור ולהזכיר”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק קשרי החוץ עו״ד יניב מרקוביץ’: ״גם לאורך תקופת ההתמודדות עם הקורונה, שימרנו את הקשר עם העיר התאומה היידלברג ובכיריה. דווקא ביום השואה הבינלאומי, אנו רואים חשיבות במפגש משותף באמצעות הזום של תושבים משתי הערים, כדי ללמוד על השואה ממקור ראשון״

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן