news08.net/ads.txt

לומינרה – פתרונות יופי ומוצרי אסתטיקה רפואית

לא מרוצים ממראה העור שלכם? הקמטים מציקים? השמחה הטבעית שלכם נפגמת בגלל המראה שלכם? בלומינרה תמצאו מגוון פתרונות יופי ואסתטיקה רפואית, להשגת המראה שחלמתם עליו בליווי מעטפת מקצועית המתאימה לכם את הפתרון המושלם בשבילכם.

(צילום: PIXABAY)

אסתטיקה רפואית

אסתטיקה רפואית היא תחום טיפול המפגיש בין השאיפה ליופי מעולם הקוסמטיקה לבין הבנת גוף האדם ומבנה העור מתחום הרפואה. אסתטיקה רפואית, כמו הטיפולים המוצעים בלומינרה, כוללת טיפולים שונים לשיפור המראה, בדגש על איזור הפנים. באתר לומינרה ישראל תוכלו למצוא מגוון פתרונות לעור עייף, קו לסת נפול, שפתיים דקות או קמטים וקמטוטים באיזורים המועדים לכך בפנים.

קו לסת

קו לסת חד, כזה שהעור מתוח על החלק האחורי של הלסת התחתונה, הוא אחד ממדדי היופי האובייקטיביים המשדר צעירות וחיוניות. בגיל מבוגר העור מאבד מהאלסטיות שלו והופך נפול ורופף באיזורים מסויימים בפנים ובהם גם קו הלסת. בנוסף, עצם הלסת נספגת ותורמת גם היא למראה המטושטש של קו הלסת. במקרים קלים או בינוניים של נראות עייפה של קו הלסת ניתן לבצע עיצוב קו לסת על ידי סקין בוסטר: הזרקת חומצה היאלורונית. חומצה זו נימצאת באופן טבעי בעור ושומרת עליו לח וגמיש. בגילאים בהם העור מאבד מהאלסטיות שלו ניתן להזריק אותה באופן מלאכותי על מנת להעשיר את העור בלחות טבעית ולעורר אותו למראה בריא, מתוח וגמיש.

שפתיים

ישנם אנשים הנולדים עם מבנה שפתיים לא סימטרי או שפתיים דקות במיוחד וישנם אנשים שהשפתיים שלהם מאבדות מנפחן עם הגיל ובעקבות התקמטות העור סביב קו השפתיים. כך או כך ניתן לבצע עיבוי שפתיים או עיצוב צורה על ידי הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים. חומצה זו מקנה מראה טבעי, בעלת עמידות גבוהה ומאושרת על ידי משרד הבריאות. הפרוצדורה נעשית לרוב בתוך שתי פגישות: האחת לתכנון והשניה לביצוע. הסיכוי לסיבוכים לאחר פרוצדורת עיבוי ועיצוב השפתיים נמוך ובמידה ומופיעות תופעות לוואי הן לרוב עוברות כעבור כמה ימים. פרוצדורה זו מחזיקה את השפתיים בצורתן החדשה לפרק זמן של 6 עד 12 חודשים. לעתים יידרשו טיפולי תחזוקה.

לומינרה ישראל- פתרונות יופי

לומינרה היא אחת מעשרות החברות המובילות בעולם בתחום המילוי האסתטי תודות לסטנדרט גבוה שאנו מציבים לעצמנו בבחירת החומרים ובהקפדה על מראה טבעי. אנו מייצרים ומשווקים את מוצרי לומינרה ישראל תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון ובקרת איכות בעת הייצור.

ללומינה ישראל אישורים מרשויות בריאות בארץ ובעולם כולל אישור CE האירופאי. מוצרי החברה מבוססים על חומצה היאלורונית וקלציום הידרוקסיאפטיט ומשמשים למגוון רחב של פתרונות אסתטיקה. אנו מקיימים סדנאות וכנסים לרופאים מתחום הפלסטיקה האסתטית על מנת ללמד את דרכי השימוש הנכונות בתוצרי החברה ומנהלים מאגר רופאים שעברו את ההכשרה הנדרשת לנוחותכם. ניתן למצוא רופא שעבר הכשרה לטיפול בתוצרי החברה באתר, תחת הלשונית “מצא את הרופא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן