שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על אירוע הצתת פח אשפה בבניין מגורים ברח' שבט יהודה בלוד בליל שבת.
בתוך כך, המשטרה ניהלה חקיּרה מאומצת במסגרתה אספה ממצאים בזיֹרה לצד סריקות, שהובילו הערב למעצר שני חשודים – תושבי העיר בשנות ה-20 והחמישים לחייהם. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, המשטּרה בקשה הערב בבית המשפט את המשך מעצרם ובתום הדיון, קבע בית משפט השלום בראשל"צ את הארכת מעצרם עד לתאריך 3.1.22. חקירת האירוע נמשכת.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










