news08.net/ads.txt

הסרת עודפי עור בגוף – להיראות טוב כמה שאפשר

מצוינות היא מילת המפתח בחיים האלו, ואנחנו רוצים להצטיין בהכול. להיות הכי טובים במקצוע, הכי טובים בספורט שלנו, הכי טובים בלימודים, בזוגיות, בתור הורים, ובכל דבר בעצם. אין בכך כל רע, אך בהחלט יש בכך אתגר, בטח כאשר מדובר בפגעי הזמן בגוף. גוף אסתטי לנצח הוא חלום של כולם, אבל בעוד שכולם רוצים, הרוב לא מוכנים לעבוד בשביל זה. דיאטות, שמירה על אורח חיים בריא, פעילות גופנית, כל אלו לא רק מהווים אתגר בלתי מושג, אלא שלרבים מאיתנו זה פשוט לא מספיק, כי בלי הסרת עודפי עור בגוף, זה פשוט לא ישתפר.

אם אתם סובלים מעודפי עור, עור רופס ורפוי, ומראה עור כללי לא אסתטי במיוחד, הרי שאתם לא לבד, והיקף התופעה הוביל, כמובן לפיתוח שיטות טיפול בה. הצורך הוא אבי ההמצאה, והנה כיום יש לכם גישה למנתחים פלסטיים כאן בישראל, שמציעים פתרונות מתקדמים טכנולוגית ברמה הגבוהה בעולם.

איך ולמה מבצעים הסרת עודפי עור בגוף

הסרת עודפי עור בגוף נעשית בימינו בעיקר אצל נשים, ובעיקר על רקע של הריונות, ירידה דראסטית במשקל, ופשוט פגעי הזמן ונטיות טבעיות של הגוף. המקומות בהם מקובל להסיר את עודפי העור המיותרים הינם בעיקר בזרועות (ה”מידלדל” המפורסם והידוע לשמצה), בירכיים, בגב, בפנים, בצוואר, בבטן ובחזה. חלק מהמטופלות בוחרות להסיר את עודפי העור המוגזמים מכמה וכמה מקומות בו זמנית, בכדי להשיג מראה צעיר וחטוב במלואו, ולא להסתפק במועט. אם כבר, אז כבר, כמו שאומרים, אז אם את הולכת על זה, לכי על כל הקופה.

ישנן כל מיני סיבות שמובילות אותנו לצורך בהסרת עודפי העור בגופנו:

  • חשיפה לשמש – מכירות את זה שכל האסייתיות תמיד הולכות עם מטרייה בשמש? הן לא תצטרכנה מתיחת פנים ושינויים בעור הפנים, אך הישראליות, שאוהבות מאוד לשבת שעות בשמש, שוכחות לרוב כי זה פוגע מאוד בעור.
  • עישון – גם העישון פוגע בעור, בתהליך ארוך וכרוני, מה גם שהוא פגוע בתפקודים שונים שמשפיעים באופן עקיף בין היתר גם על העור.
  • מחסורים תזונתיים – למשל מחסור כרוני בוויטמינים ומינרלים שונים עלול להשפיע באופן ישיר על יכולת הגוף לשמור על בריאות ואלסטיות העור שלנו

היווצרות עודפי עור קלאסית – והטיפול בה

הסרת עודפי עור בגוף היא דבר פופולארי מכיוון שהיווצרות עודפי העור היא כה נפוצה. לא מדובר בדבר חריג, ואנו בטוחים שאם את מתעניינת בנושא, הרי ששמת לב מסביבך שאת לא היחידה הסובלת מכך. נשים סובלות מעודפי עור יותר מגברים, ממגוון סיבות, ובעיקר מכיוון שבאופן טבעי עורן דק יותר.

הטיפול בהיווצרות הקלאסית של עודפי עור, בזרועות, בצוואר, תחת הסנטר וכיו”ב, נעשה על ידי כירורגיה פלסטית מתקדמת, ומאפשר לכן לחזור למראה צעיר ורענן, בהליך פשוט יחסית, ועם אחוזי הצלחה מרשימים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן