news08.net/ads.txt

כבוד: נשיא המדינה ורעייתו ביקרו ברמלה

נשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג בליווי רעייתו ביקרו בעיר רמלה. במהלך הביקור נפגש הנשיא עם תלמידים יהודים וערבים, עמם ניהל הנשיא שיח על החיים המשותפים בעיר. לאחר מכן, הנשיא השתתף עם ראש העיר מיכאל וידל במפגש בהשתתפות חברי המועצה וההנהגה הדתית של העיר ולבסוף ביקר במנזר ניקודמוס הקדוש שבעיר. “ידידי היקר, כבוד הנשיא הרצוג, שמחתי מאוד לארח אותך ואת רעייתך! אני בטוח שהצלחת לראות עד כמה רמלה עיר עולם היא עיר מיוחדת במינה, עם קסם ייחודי. תודה רבה לך על הביקור, המילים החמות, והתמיכה!”, כתב וידל ברשומה שפרסם.

במסגרת הביקור נפגש הנשיא גם עם תלמידי הישיבה התיכונית “תפארת שלמה”. בישיבה שהוקמה לפני כארבע שנים על ידי הגרעין התורני ברמלה בהובלת הרב יאיר גואלמן לומדים כתשעים תלמידים מהעיר ומהאזור כולו. במפגש המרגש הציגו התלמידים לנשיא את מגמות הלימוד השונות בישיבה לצד פעיליות החסד וההתנדבות הרבה הכוללת מספר פרויקטים שהישיבה התיכונית מקדמת בעיר. הנשיא הביע את התפעלותו מבני הנוער הפועלים לטובת הכלל והתעניין בהתפתחות הישיבה.

ראש העיר מיכאל וידל אשר ליווה את הביקור סיפר לנשיא את סיפור הקמת הישיבה, את חשיבות הישיבה לעיר, ועל הצורך במציאת מבנה מתאים לישיבה. “העירייה תומכת בישיבה ובחיזוק התורה המיוחדת הזו בעיר”, אמר וידל במעמד הנשיא וסיפר כי בשנת הלימודים הבאה צפוי גידול מרשים של 20% במספר התלמידים. “עלינו לתת מענה לכיתות ולחדרי הפנימייה באופן מיידי, הדבר הזה נמצא בטיפול ממשי של העיריה כדי להיות מוכנים לשנה הלימודים הקרבה”, הוסיף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן