news08.net/ads.txt

לפני כולם: התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן

עוזי הכוהן אף פעם לא טועה – אתם כותבים לנו זאת כל פעם מחדש והנה שוב: התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-20/05/22 ועד ה-26/05/22.

טלה:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו”ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים – גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח .

שור:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להתחבר אל הכוח המרפא אל הרופא הפנימי שקיים בתוככם. כדי לעשות זאת יהיה עליכם לעשות שימוש מועיל בידע כזה או אחר, שצברתם עד כה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להתרפא מהפחדים והחששות שמעכבים מכם לקבל את השינוי לו אתם זכאים. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בעבודה: מאבקים שאתם מנהלים אל מול האגו שלכם עשויים לקחת אתכם בשבוע זה למקומות רגשיים שאינם נוחים לכם. כדי שתוכלו לעמוד במשימה, יהיה עליכם לנהוג באיפוק ולא למהרו חרוץ דין בכול נושא או עניין. זהו זמן טוב להגדיל ראש ולקחת אחריות. השתלמות מקצועית במסגרת מקום העבודה חיובית בעבורכם. התפתחות רוחנית: השבוע הקרוב מזמן לכם הזדמנות טובה להתחיל ולתת גם לנשמה שלכם קצת לאכול. הרשמה ללימודים, התמקצעות והעשרה כזו או אחרת מומלצים לכם ביותר. בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר לפני סוף השבוע ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. התיקון השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

תאומים:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים/משקרים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה, בסבלנות ובנועם. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. העבודה, הקרירה והפרנסה הם הגורמים המרכזיים שיאפנו את השבוע הקרוב. כמו כן נושאים שקשורים ברומנטיקה ובזוגיות עולים על הפרק. באופן כללי: ערעור היציבות שאפיין את חייכם בתקופה האחרונה מסתיים וכעת בני מזל סרטן (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית וכלכלית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים להראות אחרת ותהליך זה יצור בלבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה. השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, אתם מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם. לרווקים: היכרות שנמצאת בתחילת הדרך נוסכת תקווה מחודשת שאולי הפעם זה, זה. לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית- זהו שבוע נהדר לפתור מחלוקות ובעיות בזוגיות. בעיות אלו מנעו מכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית\רומנטית. אל תתביישו לדבר, הגידו כל שעל לבכם, עשו זאת ברוח טובה ובלשון נעימה. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לעשות כדי שתהיו מאושרים מבחינה זוגית. לאלו מכם ששוקלים למסד את יחסיהם הזוגיים, הקלפים מצביעים על המון מזל וברכה. שבוע מוצלח חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין”.

אריה:

השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם. לכן, אל תהססו להיות ראש גדול. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

בתולה:

המהות של שבוע זה, מדברת על היכולת שלכם להתמודד עם כעס/משבר מבלי שהוא יוציא אתכם משלוותכם. הגעה לפתרון בדרך רכה ועדינה תיהיה עדיפה בעבורכם על פני לחימה, כעס וכוחניות. באופן כללי: לאחרונה, רבים מבני מזל בתולה מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. ההתעלמות מדרישותיכם המוצדקות גורמת לכך שהדחפים הראשוניים שמתקיימים בכם הם תסכול, אכזבה וכעס. דחפים אלו יכולים לגרום לכם לפעול בכוחניות יתר להשגת מטרותיכם. קלף הכוח ממליץ לכם לנהוג בצורה שונה ויעילה יותר. אתם מוזמנים להתחבר לכוחות עדינים ורכים על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם. עליכם לזכור שהשימוש בכוח ובאגרסיביות גורר בעקבותיו כוחניות ואגרסיביות גם מן הצד השני לכן בשבוע הקרוב, נסו לאמץ גישה אחרת אשר מבטיחה לכם שברכות ובנועם תוכלו להשיג יותר. בעבודה: זהו זמן טוב להתבלט ולהוביל. היכולת שלכם לעבוד בשיתוף ובצוות חשבות מאוד לכן הקפידו בשבוע זה להיעזר בסובבים אתכם ולשתף פעולה עם כול גורם שמזמין אתכם לעשות זאת. זוגיות: השבוע יש להיעזר בסבלנות ומתינות. רק בצורה כזו שבה אתם מוכנים להכיל, להקשיב ולעיתים גם להבליג או לוותר יתאפשר לכם להפיק מהקשר שלכם את המיטב. נושאים שקשורים בתקשורת מינית צרכים להגיע לידי דיבור או שיח כזה או אחר. לרווקים: אפשרות למצוא שותף אמת עולה על הפרק והכרויות חדשות שבהן את עסוקים כעת יכולות לעלות יפה ולהוביל לתוצאות חיוביות ואף למיסוד של הקשר. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לבו של הטיפש הוא בפיו. פיו של החכם הוא בלבו..

מאזניים:

המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע חיובי אך עמוס ולחוץ ממתין לבני מזל מאזניים. המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת. בעבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח וזהו השינוי החיובי לו חיכיתם, לכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן השבוע חשוב מאוד שתשקלו את מילותיכם ותישלטו בתגובותיכם מתוך ידיעה שהחיפזון מן השטן. זוגיות: בן הזוג אינו מאתגר אתכם והשיחות המעטות שאתם מנהלים הן שיחות שטחיות של העברת אינפורמציה על גידול ילדים וניהול הבית, שיחות שאינן תורמות לחיזוק הקשר הזוגי. לצערי, רבים מעדיפים להמשיך בחייהם הנוחים מבלי להיות מאושרים והעיקר שלא לסבול את אי הנוחות הכרוכה בשינוי הרגלים. אין זה סוד ששינוי הרגלים איננו קל אך כגודל הקושי כך גודל השכר. שינוי בסדרי העדיפויות שלכם והצבת הזוגיות במקום הראוי לה יאפשרו לכם להתמודד עם השתיקות המעיקות. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה. צאו מהבית הפגינו בולטות הדבר יתרום ויקדם אתכם לעבר הזוגיות המיוחלת. עניינים שקשורים במעבר, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: הצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש כך קבעו ח”זל. לכן הקפידו לפעול ממקום של שמחה ומצאו כול דרך על מנת לחייך, לצחוק ולשמוח. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי לתכננן את העתיד, עלינו להבין את העבר ולדעת את ההווה. המונח לדעת, מדבר על ודאות מוחלטת ללא עוררין, ללא ספקות, ללא שאלות. אדם שמתנהל ביודעין, אינו חי את חייו תוך כדי ניסוי ותהייה. במונח לדעת גלומים היכולת לקבל מהיקום את כל מה שאתם צרכים כדי שתוכלו, להשיג ב”ה את כל מה שאתם מאחלים ורוצים לעצמכם.

עקרב:

רבים מכם נמצאים בזמן של תחילת קציר, זמן של קטיפת פירות או הישג חשוב שנזקף לזכותכם ושניתן לקרוא לו ציון דרך .שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע השבוע על בני מזל עקרב ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה. ולאחר שבועות לא קלים או לא ברורים, ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה, ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז ונתיבים חדשים כגון לימודים, או עבודה חדשה נפתחים. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לשינוי, לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה, בלמידה והתמקצעות לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון, כדאי להגיע למיסוד ואף לחתונה.. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק הקשר הקיים בעזרת תחומי עניין משותפים שאתם יכולים לעשות ביחד. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. כספים: שיפור קל וחיובי אך עדיין יש לגלות אחריות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגשמה עצמית נוצרת ע”י התפתחות אינסופית של מי שאתה, ע”י תחושה של סיפוק פנימי של הגעה למטרה נשגבת והמשכת הצבת מטרות והשגתם.

קשת:

המהות של שבוע זה מלמדת על התפקחות וראיית המציאות כפי שהיא (גם אם היא כואבת) זהו המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב. בריאות: מתח נפשי, חוסר שקט בנשמה והרבה רעש בראש, גורמים לרבים מכם להיעזר בתרופה או בסם כזה או אחר ליצירת רוגע, לשינה, הפגת כאב נפשי/גופני וכדומה. הקלף השבועי שלכם מלמד על יצירת תלות ושיעבוד לכדורים ולאותם תרופות אחרות ולכן מומלץ (בעיקר לנשות קשת) להעדיף טיפול אחר כמו שיחות נפש או טיפול רגשי ולא להסתמך רק על “תרופות פלא”, נטילת כדורים וכדומה. באופן כללי: השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. עליכם לדעת ששימוש לא נכון בביקורת עצמית מוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ואף לחידלון. ההבנה שאנחנו הוא מה שאנחנו חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלנו יוצרות מציאות. אם אתם משוכנעים שלא תצליחו, זה בכלל לא משנה אם זו האמת או לא, אתם פשוט לא תצליחו. לדוגמא: ילד חכם שהחליט משום מה שהוא טיפש, הטיפשות תהפוך להיות מציאות שתלווה אותו לכל מקום לכן שימו לב למחשבות שלכם. כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו ושוב אתם מוצאים את עצמכם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר ולהתחיל להחיל בזוגיות שלכם תחומי עניין משותפים. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התודעה היהודית אנחנו אמורים לשמור תמיד על ערוץ שמחה פעיל. האם החיים אינם נפלאים? אם תרגישו את זה כל הזמן, יהיה לכם כוח להכל. כשאתם קמים בבוקר, ברגע שאתם פותחים את העיניים, תגידו תודה לאלוקים ותחליטו שהחיים טובים ושהיום הזה יהיה נפלא והשמחה היא המנגינה שתלווה אתכם כל היום ואז תוכלו להתמודד עם הקשיים ולנצח.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב ושבוע מבורך להגשמת משאלות ורצונות. זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. לכן, אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות. בעבודה: למרות שלאחרונה אתם שרויים באפרוריות מסוימת, אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים, ראינוות עבודה. חשוב שתדעו שנכונות להתגמש על שכר או על המהות התעסוקתית יכולת לקצר בעבורכם את ההמתנה והצפייה לעבודה משמעותית. כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה. זוגיות: פיוס והשלמה מזמנים לזוגות שלאחרונה חוו משבר הזדמנות לשיקום ותיקון. באופן כללי זהו שבוע טוב לניהול שיחות ולברור נושאים רגשיים. איזור רגיש בגוף: העצמות והמפרקים.. ריפו רוחני: המשמעות הרוחנית של החולשה באזורי גוף אלו מלמדת על אגרנות רגשית!! כולמר: שאתם, מתוך בחירה גוררים וסוחבים אחריכם המון דברים רגשיים שכבר לא משרתים אתכם. אגרנות רגשית זו, היא זו שגורמת לחולשה בגבכם התחתון והגפיים התחתונות. לשאלות נוספות חייגו אלי, בוא נדבר…שבוע טוב והשם אתכם.

הכוונה רוחנית: חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

דלי:

התעשתות וחיבור מחודש לאמונה. לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים השבוע הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. אצל חלקכם ניתן לראות שפרויקט חדש משיב לכם את הביטחון העצמי שאבד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק וטיפוח הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. טפחו את חיי המין שלכם. המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. נושאים שקשורים באסתטיקה, בריאת הגוף, תזונה נכונה ופעילות גופנית ושינוי באורח החיים עולים על הפרק. טיול או חופשה שקרבים ובאים יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: “טוב לי איך שאני” ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

דגים:

השבוע יהיה על בני דגים לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלאחר טלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב”ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב – 100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בלבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של . בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג אם ניתן, צאו לטייל בחיק הטבע, הקשיבו להרצאה מעשירה וצפו בסידרה בטלוויזיה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

 

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא”

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן..

0523646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן