news08.net/ads.txt

ALMOG YAVNE הוכתר לפרויקט ההתחדשות העירונית המצטיין של השנה

ועידת ערים מתחדשות של מרכז הבנייה הישראלי הכתירה את פרויקט ALMOG YAVNE בנאות שז”ר לפרויקט ההתחדשות העירונית המצטיין של השנה, וזיכתה אותו בפרס השנתי “פרויקט שהוא סיפור הצלחה” בקטגוריית התחדשות העירונית. משנה למנכ”ל קבוצת אלמוג, אמיר הלר, הציג בפני הנוכחים את סיפור הפרויקט אשר העבודה עליו החלה לפני כעשור. הלר ציין לטובה את שיתוף הפעולה בין דיירים-יזם-רשויות אשר הביא לכך ש-92 דירות במבנים רעועים יהפכו ל-487 דירות בחמישה מגדלים מודרניים. הפרויקט נמצא בשלב ב’ – תחילת בניית שני בניינים נוספים, כאשר שני המגדלים הראשונים בו אוכלסו בתחילת השנה. אף עין לא נשארה יבשה כאשר דיירי התמורה סיפרו כיצד הפרויקט שינה את חייהם מן הקצה אל הקצה.

ראש העיר צבי גוב אריה בירך ואמר כי “אנו מביאים את כל השכונות הוותיקות לרמת שכונה חדשה, זהו תהליך ארוך ומורכב לו שותפים גורמים רבים. חברת אלמוג והנהלתה מימשו את התוכנית תוך ליווי ותמיכה בדיירים בצורה מעוררת כבוד וברמת ביצוע גבוהה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן