news08.net/ads.txt

BONDER מבית ORLY – מותג הלק הבינלאומי זכה במקום הראשון בקטגוריית לק-בסיס של מגזין האמריקאי InStyle

BONDER -לק בסיס שתכליתו לייצר שכבת בסיס אחידה על הציפורן שתסייע לקליטת פיגמנט הלק. הציפורן כידוע, אינה מצע חלק וחומר הקרטין ממנו היא עשויה הוא רכיב קרני, קשיח ומחוספס ולכן  נדרשת משיחה של שכבת בסיס שתיצמד למשטח הציפורן ותאפשר לפיגמנט הלק  ממושכת.

ה–BONDER של “אורלי” מלבד היותו תכשיר המספק שכבה אחידה לקליטת פיגמנט מייצר גם שכבת חיץ בין הציפורן הטבעית לפיגמנט עצמו ובכך נמנעת התחמצנות של הפיגמנט על שטח הציפורן הטבעית מה שעלול בהמשך (בעיקר בשימוש לקים כהים) ליצור כתמים צהובים על הציפורניים הטבעיות. לאחרונה זכה ה-BONDER בבחירת קוראות המגזין האמריקאי “אין סטייל – “InStyle  בקטגוריית לק בסיס.

כעת הוא מוצע בישראל באריזת בקבוק עדכנית המתהדרת בפקק שפותח כידית ארגונומית מסיליקון קשיח שנועדה להבטיח אחיזה נוחה. הוראות השימוש: יש למרוח שכבה אחת של לק-בסיס על ציפורן נקייה ולהמתין מספר שניות, ומעל לק הבסיס למרוח את גוון הלק הנבחר. מחיר: 55 ₪, במכוני טיפוח, מניקוריות ברחבי הארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן