iceZ משיקה אמבטיות קרח עם צ’ילרים

בחום הזה כנראה שזה הפעתרון הכי שווה: אמבטיית קרח!!!

הטרנד הכי קייצי וקר: סביר להניח ששמעתם אודות האמבטיות קרח, ובטח חבר זה או אחר כבר טבל באחת מהן וסיפר לכם בהתרגשות שיא אודות הטבילה ותוצאותיה לגוף ולנפש.

IceZ  לוקחת את הטרנד צעד אחד קדימה, עם אמבטיות קרח שפועלות באמצעות צ’ילרים ייעודיים (היחידים עם תו תקן של מכון התקנים), שתפקידם להביא את המים לטמפרטורה הרצויה, תוך שליטה מרחוק, ויצירת סירקולציה ששומרת על נקיון המים. זאת ועוד, החברה מספקת מגוון רב של אמבטיות קרח מעוצבות, בין היתר אמבטיה ביתית אקרילית, בחיפוי עץ , ואמבטיה מתנפחת וניידת.

לדברי ישי שני, בעלים ומנכ”ל משותף ב-iceZ והרוח החיה מאחורי המותג “אנו רואים באמבטיות הקרח של iceZ דרך חיים, עם מוצרים שעוצבו בקפידה ומספקים חוויה שתורמת לאיכות החיים, לגוף ולא פחות מכך לנפש. חוויה שמספקת בוסט  אמיתי של אדרנלין ועשייה. אין לי ספק שהציבור הישראלי יתאהב בטרנד ויאמץ אותו כריטואל קבוע מאורח חייו”.

iceZ  השקיעה רבות בפיתוח הצ’ילר, בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי. צוות החברה כולל ספורטאים מקצועיים ומדריכי קורס וים הוף, לשיטות נשימה ומדיטציה לטבילה בקרח.

זאת ועוד, כחלק מפעילות התנדבותית למען הלוחמים מוקמו אמבטיות iceZ בנקודות אסטרטגיות בשטח, על מנת לתת לחיילים בוסט של אדרנלין, לצד כח פיזי ומנטלי נוסף.

מה עם המחיר: ובכן, החל מ 2,650 שח לאמבטייה, ו-15,200 ש”ח לצ’ילר.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אור שניידר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן