news08.net/ads.txt

iDigital goodiz פותחת סניף במודיעין בהשקעה של מיליון שקלים

חנות רביעית וחמישית לרשת אביזרי הסמארטפונים iDigital goodiz – הממשיכה במגמת ההתרחבות – נפתחו בימים אלו בקניון עזריאלי מודיעין ובמרכז גירון באשקלון. הרשת, המציגה פורמט חדש בארץ שייחודו במגוון עצום וצבעוני של עיצובים יצירתיים, מוצרים טובים ומחירים נגישים לאנדרואיד ולאייפון, נפתחה במהלך חודש מרץ 2021 וכיום מונה 5 סניפים: בקניון הזהב, קניון שבעת הכוכבים, טיילת אילת, עזריאלי מודיעין ואשקלון, ועד סוף השנה מתוכננת פתיחה של שתי חנויות נוספות, כשהמטרה היא להגיע לפריסה ארצית של 20 חנויות. עלות ההשקעה הממוצעת בחנות היא כמיליון ש”ח

הרשת הצעירה והייחודית אשר הוקמה ב 2021, מציעה חוויה של ״חנות ממתקים לעולם הסלולר״ עם מגוון עצום של כ-2000 מוצרים המתאימים גם למכשירי אנדרואיד (סמסונג, שיאומי ואחרים) וגם לאייפונים. בבחירת המוצרים הושם דגש על מחירים נגישים, איכות ומוצרים ייחודיים ואופנתיים לכל סוגי הסמארטפונים. בחנויות נמכרות קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, אוזניות מסוגים שונים, שעונים חכמים של סמסונג, שיאומי ואפל, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד.

חנויות הרשת מאופיינות בעיצוב צבעוני, תוסס, אופנתי ועדכני כאשר גולת הכותרת של כל חנות הינו “אזור כוח” גדול שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו. בנוסף, מוצעים ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo וקולקציות מיוחדות שנבנו עבורה. בנוסף, הרשת מציעה פורמט חדש שאינו קיים בארץ. מגוון המוצרים רחב, צבעוני ועדכני הרבה יותר מאשר בכל חנויות הסלולר או הדוכנים השונים וברמה טובה. בניגוד לאיידיגיטל, שפנתה למשתמשי אפל בלבד, ברשת החדשה – iDigital goodiz – נמכרים אביזרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי, לצד מוצרים המתאימים ל–iPhone.

איילת צרפתי רוזן, מנכ”לית iDigital ו–iDigital goodiz: “אנו ממשיכים במגמת ההתרחבות של רשת הבת התוססת שלנו. המיקומים החדשים נבחרו בקפידה מתוך מטרה להביא את הייחודיות שלנו לכל רחבי הארץ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן